garanti rep må man gå til anden forhandler~
Fra : Lasse Lundberg

Dato : 11-04-02 10:27

Så fik millen sin første fejl.....speddometret viser 0 hele tiden....resten
virker (temp neutral ur osv.)

nu er spørgsmålet så bare, det hvor jeg har købt den vil ikke se på den før
om 11 dage...og så tager det sikkert også 100 år for delen kommer hjem så
jeg vil gerne have kigget på den så hurtigt som muligt.....

kan man gå til anden forhandler end der hvor den er købt for at få lavet en
garanti rep ?
eller skal den laves der hvor den er købt ?

Lasse
nej hr. betjent...jeg ved ikke hvor hurtigt jeg kørte .......ærligt !

Fra : Kenneth

Dato : 11-04-02 10:55

> kan man gå til anden forhandler end der hvor den er købt for at få lavet
en
> garanti rep ?
> eller skal den laves der hvor den er købt ?

Jeg havde et lille prob med min, og jeg spurgte min lokale forhandler
(Slagelse MC). Han sagde, at det ville han gerne, selvom cyklen ikke vcar
købt dér. Men min første MC købte jeg af ham, så jeg er kunde hos ham.
Prøv at spørge dig frem. Det er det eneste råd, jeg kan give.

Mvh

Kenneth
ST1100

Fra : Esben Laursen

Dato : 11-04-02 11:38

> [...]
en
> garanti rep ?
> eller skal den laves der hvor den er købt ?

Som hovedregl skal man henvende sig der hvor man har kørt det, for der er
sku nok ikke mange der gidder lave noget under garanti, hvis de ikke selv
har tjendt lidt på stumpen/cyklen...

Esben

Fra : Kim K

Dato : 11-04-02 12:00

Sådan som jeg husker det.
kan man gå til hvem så helst, sålænge de er authoriserede af mærket.

problemet er bare at de får reservedelen af fabrikanten, og arbejdstiden
skal de selv betale.
derfor forsøger mange forhandlere at undgå at rode med cykler købt
andetsteds.

men som sagt længere oppe i tråden, ring rundt og spø'r de authoriserede
mvh Kim K

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 12-04-02 16:04

Det burde ikke være noget problem, bare de er autoriserede. Jeg har selv
fået min serviceret andet sted end der hvor den er købt (og gør det stadig).
Det var også pga. af ventetid. Og der har jeg fået lavet en garanti rep.

Og 11 dage før de vil kigge på den.... Ja, så er det bare om at finde et
andet sted i en fart.

--
Mvh.
Henrik