Mac/PC på netværk
Fra : Henrik Dencker

Dato : 11-04-02 10:18

Jeg har i flere år brugt PC MacLan til at udveksle data pc og mac imellem.
Har været godt tilfreds indtil jeg indstallerede Windows XP, så havde jeg
balladen, selv med den opdaterede version af maclan. Hvad kan ellers
anbefales til fildeling på pc, så mac´erne kan komme i kontakt med pc
´erne???

Mvh Henrik

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 11-04-02 10:32

Henrik Dencker <henrik.dencker@rc-media.dk> wrote:
> [...]
> balladen, selv med den opdaterede version af maclan. Hvad kan ellers
> anbefales til fildeling på pc, så mac´erne kan komme i kontakt med pc

Prøv PC-Mac-Net Fileshare fra <www.lavasoftware.com>

/Preben
--
Vi lukker 1. maj 2002 - se vort brugtsalg:
www.lokalsat.dk/brugtsalg

Fra : Lars hult

Dato : 11-04-02 15:26

> Jeg har i flere år brugt PC MacLan til at udveksle data pc og mac imellem.
> Har været godt tilfreds indtil jeg indstallerede Windows XP, så havde jeg
> balladen, selv med den opdaterede version af maclan.

Hvad er problemet (er'ne)

Jeg kører med PC maclan og WinXp mod en MacOs 9.1 og det virker fint, men
der er måske nogen ting man skal tage sig i agt for.

Iøvrigt synes jeg at Xp er ualmindeligt ustabil i forhold til Win2k og/el
win98, når man tænker på at det er et blandingsprodukt.

hilsen Lars

Fra : René Frej Nielsen

Dato : 13-04-02 13:33

In article <3cb59d09$0$10682$4d4eb98e@news.dk.uu.net>,
"Lars hult" <lhu@codan.dk> wrote:

> Iøvrigt synes jeg at Xp er ualmindeligt ustabil i forhold til Win2k og/el
> win98, når man tænker på at det er et blandingsprodukt.

Har du problemer med blå skærm eller frysninger? Jeg oplevede det samme
og det skyldtes problemer mellem WinXP og nVidias drivere. Hvis du har
et grafikkort med nVidia chip, så det det være problemet...

--
Mvh.
René Frej Nielsen