3 sange
Fra : H+H

Dato : 11-04-02 08:09

Hejsa
Er der nogen der kan hjælpe med titel og kunstner på disse tre numre?
1: Titelmelodien til Fear på tvdanmark 2
2: Titelmelodien til CSI på tvdanmark 2
3: Melodien i reklamen for hunde mad: "I love my dog as much as i love you"
Jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med disse 3.
På forhånd tak
Helle

---

Fra : nikolaj borg

Dato : 11-04-02 08:50

"H+H" <Helle@*pumpkin.dk> wrote in message
> 3: Melodien i reklamen for hunde mad: "I love my dog as much as i love
you"
> Jeg ville blive meget glad hvis nogen kunne hjælpe mig med disse 3.

Kan det være denne her:

http://catstevens.com/discography/songs/00054.html

/Nikolaj

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-04-02 13:48

H+H wrote:

> Hejsa
> Er der nogen der kan hjælpe med titel og kunstner på disse tre numre?
> 1: Titelmelodien til Fear på tvdanmark 2

Et sats da jeg ikke kan huske hvordan titelmelodien er.. men hvis disse tekster
ser genkendelige ud så er det Godsmack - Voodoo
Der er lidt jungletromme over den.

"I'm not the one who's so far away
When I feel the snake bit enter my veins.
Never did I wanna be here again,
And I don't remember why I came."
Fra http://www.lyricsstyle.com/g/godsmack/voodoo.html

> 2: Titelmelodien til CSI på tvdanmark 2

"Who Are You?" af Pete Townshend (The Who)
http://www.wdkeller.com/index45.htm

/Robert

Fra : H+H

Dato : 13-04-02 07:22

> [...]
> And I don't remember why I came."
> Fra http://www.lyricsstyle.com/g/godsmack/voodoo.html

> "Who Are You?" af Pete Townshend (The Who)

Tak for hjælpen.
Så er det bare ud og få fat på dem.
H.

---