IP telefoni med Pro@cces
Fra : Kat

Dato : 10-04-02 22:35

Hejsa.

Søger på livet løs efter et telefonprogram PC to PC (fuld duplex), som
kan leve op til min krav Eller som _bare_ fungerer med min
software/hardware!

Har ADSL Pro@cces hos TDC med speedstreamrouter og D-linkswitch
100Mbit på netværk (3 Pc´ere) og kører Windows 2000.

Har forsøgt med MSN Messenger - duede ikke!
Phonefree satte en trojanskhest, så den er ikke så velkommen!
Yahoo! Messenger virker kun som halfduplex, og det skodder derfor
lidt!

Der må da være noget som ikke kræver den store netværksprøve med
winsocks og proxyhalløj??? A la Yahoo´s Messenger bare med fuld
duplex?
Evt. med webcam understøttelse, men ikke noget krav.

Har været inde på en del hjemmesider for PC-telefoni, men det er ski
svært at gennemskue, hvorledes de forskellige programmer vil opføre
sig på netværk/Firewall.
Nogen med erfaringer gode/dårlige?

FUT: dk.edb.internet.software
(håber at det ikke er OT i grupperne og X´et og FUT´tet korrekt)
--

/kat
---