Jalla! Jalla!
Fra : Philm.dk

Dato : 10-04-02 21:54

Så kom det uundgåelige øjeblik, hvor Jalla! Jalla! fandt vej til min DVD, og
det var en ganske skuffende oplevelse.

Hvad i alverden er det morsomme i impotens (det er da vel en alvorlig sag,
trods visse naturligt nok komiske undertoner)?

Det actionmættede og Hollywoodiserede manus bærer præg af at ville følge
nutidens trends i filmskabning til punkt og prikke.

venlig hilsen
Tobias Lynge Herler

--
www.philm.dk
- filmanmeldelser

Fra : nikolaj borg

Dato : 10-04-02 22:13

"Philm.dk" <tobias@philm.dk> wrote in message
> Så kom det uundgåelige øjeblik, hvor Jalla! Jalla! fandt vej til min DVD,
og
> det var en ganske skuffende oplevelse.

Jeg fik set den i går, og syntes faktisk, at den var ganske underholdende,
selvom det ikke ligefrem var årets film.

/Nikolaj

Fra : Rikke & Brian

Dato : 10-04-02 22:57

"Philm.dk" <tobias@philm.dk> wrote in message
> Så kom det uundgåelige øjeblik, hvor Jalla! Jalla! fandt vej til min DVD,
og
> det var en ganske skuffende oplevelse.

Ja jeg må sige jeg var rigtig godt underholdt, synes faktisk den ret så
morsom.

> Hvad i alverden er det morsomme i impotens (det er da vel en alvorlig sag,
> trods visse naturligt nok komiske undertoner)?

Tjaee hvis man ikke kan lave sjov ud af alvorlige ting, så ville sådan noget
som f.eks. South Park aldrig have en chance. Synes faktisk der var nogle
underhóldende scener lige præcis ang. impotensen.

> Det actionmættede og Hollywoodiserede manus bærer præg af at ville følge
> nutidens trends i filmskabning til punkt og prikke.

Jeg har nu ikke set så mange af den slags film. Men smag er jo forskelligt.
Men at samligne den med en hollywood film synes jeg ikke du kan. Al respekt
til hollywood, men personerne i denne film er ikke som dem man ser flest af
i Hollywood.

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 13-04-02 09:22

"Philm.dk" skriver:
[...]

For det første; jeg synes filmen var meget underholdende.
For det andet; jeg kender kun den danske del af lancering af filmen,
og her synes jeg, at man har lagt al for megen vægt på impotens-delen
i billeder og trailer - hvorimod jeg synes, at filmens egentlige historie går på

kultursammenstødet - indvandreren og svenskeren.
Men det sælger måske ikke så mange billetter.

Hilsen JC