/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Mobilsurf
Fra : Mogens Figen


Dato : 10-04-02 19:30

Hej er der andre der har problemer med mobilsurf fra Tele Danmark.
Jeg kan ikke tilføje nye tjenester
Nu er der nummer 2 sim kort jeg har i min Siemens ME45.
Den kommer med en fejl efter Ca 30 sek hvor der står 8900 med det første
kort hed fejlen E100
PÅ forhånd Tak
Mogens




 
 
clembourn (09-05-2002)
Kommentar
Fra : clembourn


Dato : 09-05-02 23:03

Hej Mogens Figen

Jeg sidder med samme irriterende problem. Jeg snakkede med TDC Mobil og
de sagde først at min mobil var istykker. Men da jeg bad om at tale med
en der havde forstand på MobilSurf sagde de at det var et teknisk
problem hos TDC og de ville have det fikset i denne uge. Det har de
selvfølgelig ikke.

Har du fundet en løsning?

Hilsen
Christian

--
Leveret af:
http://www.kandu.dk/
"Vejen til en hurtig løsning"


Mogens Figen (10-05-2002)
Kommentar
Fra : Mogens Figen


Dato : 10-05-02 13:13

Hej jeg har stadigvæk der samme problem. Og den side de havde på
www. er der ikke mere. der var ellers der man kunne sende til mobiltelefonen
hvad man ville have på Mobilsurf.
Jeg føler mig snydt af teledanmark jeg gav dog 99 kr. for et nyt slimkort
Men jeg har ikke haft fat i dem inu
Hilsen fra Mogens

----- Original Message -----
From: "clembourn" <clembourn.news@kandu.dk>
Newsgroups: dk.teknik.telefoni.mobil
Sent: Friday, May 10, 2002 12:02 AM
Subject: Re: Mobilsurf


> Hej Mogens Figen
>
> Jeg sidder med samme irriterende problem. Jeg snakkede med TDC Mobil og
> de sagde først at min mobil var istykker. Men da jeg bad om at tale med
> en der havde forstand på MobilSurf sagde de at det var et teknisk
> problem hos TDC og de ville have det fikset i denne uge. Det har de
> selvfølgelig ikke.
>
> Har du fundet en løsning?
>
> Hilsen
> Christian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>

"clembourn" <clembourn.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
news:ShCC8.2585$ek6.84809@news010.worldonline.dk...
> Hej Mogens Figen
>
> Jeg sidder med samme irriterende problem. Jeg snakkede med TDC Mobil og
> de sagde først at min mobil var istykker. Men da jeg bad om at tale med
> en der havde forstand på MobilSurf sagde de at det var et teknisk
> problem hos TDC og de ville have det fikset i denne uge. Det har de
> selvfølgelig ikke.
>
> Har du fundet en løsning?
>
> Hilsen
> Christian
>
> --
> Leveret af:
> http://www.kandu.dk/
> "Vejen til en hurtig løsning"
>



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177514
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408618
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste