lidt hjælp og links tak :o)
Fra : S.G

Dato : 10-04-02 19:07

Ok har leget lidt med tanken om at hente en rf600 hjem fra Tyskland i løbet
af sommeren.
Jeg kender disse 2 sider med brugte cykler
www.mobile.de
www.motoscout24.de
er der andre???

man ser altid "ort/PLZ", dvs fx "D-04178 Leipzig" er der nogen af jer der
kender en internet side hvorpå man kan se hvorhenne disse steder er i
Tyskland, så man ligesom har en fornemmelse af hvor langt væk det ligger???

Derudeover har der været mange spørgsmål om afgifter på cykler osv herinde,
så jeg vil ikke spørge igen. Men en af jer kan sikkert henvise til en side
der forklare der skåret ud i pap... so plz do....

på forhånd tak

Fra : Peter J

Dato : 10-04-02 19:27

S.G <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en

snip

> [...]
> kender en internet side hvorpå man kan se hvorhenne disse steder er i
> Tyskland, så man ligesom har en fornemmelse af hvor langt væk det

Jeg bruger Shell-geostar.

MVH
Peter
CBR 1000 F

Fra : Armand

Dato : 11-04-02 00:03

> [...]
> kender en internet side hvorpå man kan se hvorhenne disse steder er i
> Tyskland, så man ligesom har en fornemmelse af hvor langt væk det

Jeg har altid et ekstra vindue åbnet med Shellgeostars "find et kort",
når jeg surfer på Mobile m.fl.!
Der er plads til såvel bynavn og postnummer (PLZ), ved
søge-informationerne, og det er enkelt at markere stednavn og PLZ på
annonce-siten, for derefter at kopiere (Ctrl+C !) og sidenhen indsætte
(CTRL+V !) på Geostar - Først i den ene rude (PLZ?) og efterfølgende
slette bynavnet(?) v.h.a. CTRL+X og geninsætte i forekommende rude
(CTRL+V)

> Derudeover har der været mange spørgsmål om afgifter på cykler osv
> herinde, så jeg vil ikke spørge igen. Men en af jer kan sikkert
> henvise til en side der forklare der skåret ud i pap... so plz do....

Hvorfor det?
Du vil jo blot have den hjem for at bygge over, og til det formål er det
blot en ganske almindelig reservedel, som man gerne må tage med sig over
den europæiske amtsgrænse ved Kruså (eller anden).

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 11-04-02 21:31

> [...]
> blot en ganske almindelig reservedel, som man gerne må tage med sig over
> den europæiske amtsgrænse ved Kruså (eller anden).

næ...
jeg vil ikke have 400 på papiret og 600 på cyklen...Det vil forsikringen nok
heller ikek den dag det går galt (7-9-13)
Vil ikke risikere det. Desuden vil jeg gerne ofre 10-20k mere for en
600´er...

400´eren skal skydes af, så skal der købes en 600´er ind istedet her i løbet
af sommeren eller efteråret

Fra : Armand

Dato : 11-04-02 23:27

> [...]
> Desuden vil jeg gerne ofre 10-20k mere for en 600´er...
> 400´eren skal skydes af, så skal der købes en 600´er ind istedet her i

OK!

--
Armand.

Fra : S.G

Dato : 12-04-02 22:56

> OK!
>
> --
> Armand.

Skal imorgen se på en rf600 på sjælland
efter at have snakket med manden lyder det til at være løgn, for vildt sejt
et køb hvis det holder..
1 ejer, lavt km-tal, service bog osv... (og pris MEGET lav)
Resten kommer senere hvis han får chekken imorgen.
men det er ihvertfald et røverkøb sammenlignet med alle de rf´ere der er
i dba og andre steder

Fra : Armand

Dato : 12-04-02 23:58

> [...]
> Resten kommer senere hvis han får chekken imorgen.
> men det er ihvertfald et røverkøb sammenlignet med alle de rf´ere

Husk endelig at checke for restgæld!!!!

--
Armand.

Fra : Jens U

Dato : 11-04-02 01:24

S.G skrev i meddelelsen ...
> [...]
>kender en internet side hvorpå man kan se hvorhenne disse steder er i
>Tyskland, så man ligesom har en fornemmelse af hvor langt væk det ligger???

Jeg fik engang et link her i NG'en.
http://www.mapquest.com

--
Hilsen Jens, HONDA Revere