Andet multimedie
bentjuul 3670
Sort/Hvid til Hvid/Sort?
Fra : Hans

Dato : 10-04-02 18:05

- hvordan ændrer jeg et s/h billede i Photoshop så alt hvidt bliver sort og
alt sort bliver hvidt?

- på forhånd tak for hjælpen!

Hans :)

Fra : Madsen

Dato : 10-04-02 18:21

Hans skrev:

> - hvordan ændrer jeg et s/h billede i Photoshop så alt hvidt
> bliver sort og alt sort bliver hvidt?

Ctrl + I.

Madsen.

Fra : Hans

Dato : 10-04-02 19:09

- virker ikke :(

Fra : R.O.

Dato : 10-04-02 20:20

"LirumLarum Hans" <spam@no.spam>
wrote in message news:3cb47fa8$0$11901$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> - virker ikke :(

Det er denne funktion du skal have fat i, og den har så vidt jeg har ladet
mig fortælle eksisteret lige siden v1. Du gør tydeligvis noget helt galt.
Beskriv din fremgangsmåde step by step.

--
/R.O¸ hÉ× #323232

Fra : Madsen

Dato : 10-04-02 19:26

Hans skrev:

> - virker ikke :(

Mystisk. Det gør det her med Photoshop 6.01 og et billede i gråtoner.
Den lange vej er den Anne nævner i

Madsen.

Fra : Ammitz

Dato : 10-04-02 18:30

Gå i Billede\Justering\Inverter

Ammitz

http://www.kandu.dk/

Fra : Anne Carstensen

Dato : 10-04-02 19:19

> - hvordan ændrer jeg et s/h billede i Photoshop så alt hvidt bliver sort
og
> alt sort bliver hvidt?

Menu: Image - Adjust - Invert

AC

Fra : Hans

Dato : 10-04-02 21:42

- virker fint nu....jeg havde ikke klikket på grayscale først

- tak for hjælpen til alle :)

Hans