Musen skal klikke???
Fra : Yocal

Dato : 10-04-02 16:21

Hej,

Jeg skal have lavet et program som får musen til at klikke for mig... MEN...

Det program jeg skal bruge det i har på en eller anden måde lukket for en
funktion som:

mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTDOWN,dx,dy,0,0)
mouse_event(MOUSEEVENTF_LEFTUP,dx,dy,0,0)

- Jeg ved ikke hvordan jeg SÅ skal lave det? Er der nogen forslag?
Programmet skal på en eller anden måde 'lade' somom at klikket virkelig
kommer fra MUSEN af.. Og ikke et program. Kan man gøre det på en eller anden
måde?

Anyone?

// Yoc.

Fra : Hans Milling

Dato : 17-04-02 18:20

Det er vel de der banner programmer som du får penge fra når du
surfer/bruger computeren? Jeg kan sige dig at alle former for snyd
opdages og bruger du computeren mere end 7 timer dagligt så lukker de
for din konto og kalder det urealistisk brug. Jeg har aldrig selv
prøvet de der skod ting, men kender en som selv har prøvet alt muligt
og downloaded alle mulige programmer som skal snyde dem. Mit foreslag
er, enten at lade være med at bruge dem eller forsøge at snyde eller
at lave en lego robot som klikker på musen ;)

Fra : Mikkel Breiler

Dato : 14-08-02 15:20

nivs1978@hotmail.com (Hans Milling) wrote:

> [...]
>er, enten at lade være med at bruge dem eller forsøge at snyde eller
>at lave en lego robot som klikker på musen ;)

Det kunne være sjovt at se en LEGO robot programmeret i pascal. Uanset om den skulle
trykke på en museknap.

-breiler
Here I am brain the size of a planet, and I have to push a mousebutton....