Sort skærm..Absolut ingenting!!?????
Fra : Tintin

Dato : 10-04-02 17:02

Jeg har en 8600/250
Når jeg prøver at starte op så sker der absolut ingenting. Skærmen er sort.
Jeg har købt et batteri fordi jeg troede at det var det der var galt, men
det ser det vist ikke ud til. Jeg kan høre og se at maskinen kører, men der
sker ingenting.
Hilsen
Mig
__________________________________________________________________ Brian
Vestervig ICQ#: 31823663 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-04-02 17:45

In article <omZs8.25898$iY5.825020@news010.worldonline.dk>,
"Tintin" <brian_v@worldonline.dk> wrote:

> [...]
> det ser det vist ikke ud til. Jeg kan høre og se at maskinen kører, men der

Kunne det tænkes at din skærm var død, slukket, ikke tilsluttet rigtigt
mm?

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-04-02 18:27

> [...]

> det ser det vist ikke ud til. Jeg kan høre og se at maskinen kører, men der

Har du prøvet med en anden skærm?

Martin

Fra : Tintin

Dato : 10-04-02 18:39

Jeg vil prøve med en anden skærm.
Tak for jeres hjælp.

Fra : Tintin

Dato : 10-04-02 20:09

Jeg tog diverse ram og andre slots ud og satte dem i igen og så startede
maskinen op
Så der må have været nogen af dem som ikke sad ordentlig på plads.
På forhånd tak for jeres hjælp.
Hilsen
Mig