Så kom cyklen på gaden :-)
Fra : Jebir

Dato : 10-04-02 16:11

Ja, jeg ved det er sent, men jeg måtte lige dele det

Efter en lang vinter med pille-rode-ragen er cyklen endelig kommet på
gaden - R lige kommet hjem efter den første hyggetur - det var bare lækkert

Jeg købte cyklen i august sidste år, og nåede derfor ikke at køre så meget,
så det var med ekstra store forventninger jeg kørte ud idag - og damn hvor
var det godt, hehe

Havde ellers troet jeg skulle ud tidligere men selvfølgelig; så skulle der
lige laves nogle reparationer, som altid er påkrævet på de mest ubelejlige
tidspunkter
Men efterhånden er jeg godt tilfreds med kværnen - Suzuki GN 400 - selvom
den er i den mindre ende... smider et billede i dk.binaer.motor lidt senere

Well, that's all - skulle bare lige dele den første køreglæde...

Mikkel Skou

Fra : Peter J

Dato : 10-04-02 19:35

> Well, that's all - skulle bare lige dele den første køreglæde...
>

> Mikkel Skou

Helt iorden, vi må håbe på mange flere KM inden det bliver nattefrost igen

Peter
CBR 1000 F

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-04-02 20:58

Peter J wrote:

> Helt iorden, vi må håbe på mange flere KM inden det bliver nattefrost igen

Ved 6-tiden imorges var det her i midtjylland -3 grader
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Armand

Dato : 11-04-02 00:05

Jes Vestervang <jesvj2@mailme.dk> skrev i en

> Ved 6-tiden imorges var det her i midtjylland -3 grader

Til morgen. var den første gang i længere tid, hvor jeg ikke skulle rime
bilruderne af før jeg kørte på arbejde kl 7.
Til gengæld erklærer fruen at der lå rim på plænen da hun checkede
vejrliget 1½ times tid senere!

--
Armand.