Ny software i 8310
Fra : Jesper

Dato : 10-04-02 14:48

Hey...
Jeg har en kammerat der er i Bosnien nu, og han har købt en 8310, men
problemet er at der ikke er dansk sprog i, kommer det i hvis man ligger ny
software i telefonen????

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-04-02 17:42

Jesper skrev:

>Jeg har en kammerat der er i Bosnien nu, og han har købt en 8310, men
>problemet er at der ikke er dansk sprog i, kommer det i hvis man ligger ny
>software i telefonen?

Ikke nødvendigvis - men det kan der da. Problemet er nok at finde
nogle der vil gøre det (ikke opgradere, men ligge en ny sprogpakke i
telefonen).

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Jesper

Dato : 10-04-02 19:27

Tak Lasse...
Kan man ikke gøre hvis man køber et Datakabel, hvor kan man så finde de
sprogpakker??? er ikke så kendt inden for det mobiltelefoni!!!!
Mvh Jesper

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-04-02 00:37

Jesper skrev:

>Kan man ikke gøre hvis man køber et Datakabel, hvor kan man så finde de
>sprogpakker??? er ikke så kendt inden for det mobiltelefoni!!!!

Nej, det kan du ikke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Jesper

Dato : 11-04-02 14:00

Thx!!! Prøver www.simlock.dk

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-04-02 14:40

Jesper skrev:

>Thx!!! Prøver www.simlock.dk

Nu er det mig der står bag www.simlock.dk - og jeg kan desværre ikke
opdatere software og/eller skifte sprog i en 8310er.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.

Fra : Hans-Jacob Møgelmose

Dato : 11-04-02 15:12

> Nu er det mig der står bag www.simlock.dk - og jeg kan desværre ikke
> opdatere software og/eller skifte sprog i en 8310er.

> [...]

Hmmm kan du ikke opdatere software? Hvad er det så du skriver i din
signatur?

--
Mvh.
Hans-Jacob

Medlem af TNKD

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 11-04-02 15:35

Hans-Jacob Møgelmose skrev:

>Hmmm kan du ikke opdatere software?

Ikke Nokia 8310ere, nej. DCT4-krypteringen er endnu ikke brudt så vidt
jeg ved.

>Hvad er det så du skriver i din signatur?

Alle DCT3-telefoner kan jeg uden problemer opdatere.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
http://www.simlock.dk/ - også opdatering af software i din mobiltelefon.