Q: TNT2 kort 16MB - Lydløs??
Fra : Anders Berg

Dato : 10-04-02 12:58

Der sidder på dette kort en lille køler som larmer pænt meget. Kortet er
efterhånden også 3 år

Kan jeg evt. bare sætte en køleprofil på? Eller skal der være en blæser?

Kortet er et Winfast S320

Mvh. Anders

Fra : Lars Arberg

Dato : 10-06-02 10:00

Jeg har selv sådan et kort hvor blæseren er brændt af. Kortet kører dogt
stadig fint, så længe jeg ikke presser det for meget dvs fx holder mig til
1024*768*16...hvis jeg kører i 32 bit farver fryser puteren efter ca en halv
time....men det vil sikkert hjælpe at sætte en større køleprofil på. Jeg har
kørt med kortet uden blæser i ca et år..

Regardz
Lars Arberg