Aktiespil?
Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 10-04-02 09:38

God dag

Kan en rask ekspert sige mig om det er muligt med det givne
udvalg af investeringsmuligheder i f.eks. Alm. Brand Banks
aktiespil i løbet af en uge at tjene de ca. 125.000 kr. som nr. 1
angiveligt skulle have skrabet sammen med en startkapital på
250.000 kr.? Selv med en optimal satsning siden 1.4. kan jeg ikke
se hvordan det lader sig gøre. Snyder de eller regner de bare
forkert?

Niels

Fra : Duggi

Dato : 10-04-02 13:12

"Niels P Sønderskov" <npsonder@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 250.000 kr.? Selv med en optimal satsning siden 1.4. kan jeg ikke
> se hvordan det lader sig gøre. Snyder de eller regner de bare

Teoretisk set kan det åbenbart lade sig gøre, men i den virkelige verden vil
det være meget tvivlsomt. En med et sådant handelstalent ville nok ikke
bruge sin tid på Alm. Brand aktiespil. Selvfølgelig er der mange tilmeldte,
men statistisk set vil jeg alligevel sige at det ikke er muligt.

Jeg vil gætte på at en semi-pro, altså en af Dem der har gjort det til en
god forretning at sidde hjemme dagen lang og investere sin egen kapital, vil
gøre alt (tid og museskade for at løbe af med førstepræmien. Jeg vil
desuden gætte på at aktiespillet er minimum 15 min. forsinket og hvis en
investor som har realtid udnytter dette tidsspænd, burde det være en snild
sag at få en forrentning som ovenstående.

Klaus

Fra : Harry Lund

Dato : 10-04-02 16:52

Netop, prøv selv. så holder snakken op.

Fra : Johan Holst Nielsen

Dato : 10-04-02 17:32

> [...]
> investor som har realtid udnytter dette tidsspænd, burde det være en snild
> sag at få en forrentning som ovenstående.

Og det er netop derfor, så det er rigtigt det du siger.
Ellers er det rent praktisk umuligt. Med mindre det er en med UTROLIGT meget
insider viden!

mvh

Johan Holst Nielsen