OT: "Studieskiven" til PDA
Fra : VisseVasse

Dato : 10-04-02 08:32

Til dk.videnskab.jura

Eksisterer der et program med mulighed for søgning og opslag i "Ugeskrift
for Retsvæsen" og "Karnov" på en PDA? Jeg søger således "Studieskiven" e.l.
til PDA brug.

Venlig hilsen

Jacob

Fra : Kristian Storgaard

Dato : 17-05-02 19:09

On 10.04.2002 9:31, in article
3cb3e9ec$0$253$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk, "VisseVasse"
<gunst@oncable.dk> wrote:

> Eksisterer der et program med mulighed for søgning og opslag i "Ugeskrift
> for Retsvæsen" og "Karnov" på en PDA? Jeg søger således "Studieskiven" e.l.
> til PDA brug.

Hvis du har en Nokia Communicator burde du kunne bruge Karnov og UfR
on-line. Deres on-line-løsninger er baseret på et Citrix-system og man kan
få en Citrix-klient til Communicator'en (muligvis også til andre).

Det er godt nok en dyr løsning - men smart hvis man skal bruge det...

/kristian