tdc.dk - prisen?
Fra : Peter Olson

Dato : 10-04-02 08:18

Er der nogen der ved, hvor meget domænenavnet tdc.dk blev solgt for?

Med venlig hilsen

Peter Gustav Olson
advokatfuldmægtig

PLESNER SVANE GRØNBORG
Advokatfirma

Esplanaden 34
1263 København K

Telefon: 33 12 11 33
Telefax: 33 12 00 14
E-mail: pgo@psglaw.dk
Website: <www.psglaw.dk>

Fra : Jakob Paikin

Dato : 10-04-02 08:33

On 10 Apr 2002 00:17:50 -0700, pgo@psglaw.dk (Peter Olson) wrote:

>Er der nogen der ved, hvor meget domænenavnet tdc.dk blev solgt for?

Det har i hvert fald ikke været meddelt af officielle kanaler.
Parterne var enige om at hemmeligholde beløbet...

>Med venlig hilsen

P.S. Signaturer i nyhedsgrupper bør højst være 4 linjer og bør starte
med "-- " (streg streg mellemrum) på en linje for sig selv. Se evt.
http://www.usenet.dk/netikette/signatur.html for baggrunden herfor.

Men i øvrigt er det rart at se en kollega her i gruppen - der er ikke
så mange fra advokatbranchen der deltager...

--
Jakob Paikin

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 10-04-02 15:28

Jakob Paikin <news@paikin.dk> skrev:

> Det har i hvert fald ikke været meddelt af officielle kanaler.
> Parterne var enige om at hemmeligholde beløbet...

TDCs regnskab kan man vel få fat i hos Erhvervs- og selskabsstyrelsen?

--
Morten http://miljokemi.dk
Miljøtemaer: http://miljokemi.dk/temaer.htm

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 10-04-02 16:09

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote in

> TDCs regnskab kan man vel få fat i hos Erhvervs- og
> selskabsstyrelsen?

Hva hjælper det ? - det står vel bare som en udgift på et eller andet
område...

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 10-04-02 16:14

Henrik Stidsen <s-p-a-m@spammer.dk> skrev:

> Hva hjælper det ? - det står vel bare som en udgift på et eller
> andet område...

Jeg ved ikke, hvor udspecificerede sådanne regnskaber er men mon ikke
man kan komme med nogle kvalificerede gæt på grundlag af regnskabet?

Fra : Allan Olesen

Dato : 10-04-02 22:48

"Morten Bjergstrøm" <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

>Jeg ved ikke, hvor udspecificerede sådanne regnskaber er men mon ikke
>man kan komme med nogle kvalificerede gæt på grundlag af regnskabet?

Du mener, at beløbet var så stort, at det ikke kunne skjules i et
milliardregnskab?

Det ville nok være bedre at søge i Thy Datas regnskab, men selv da
er der mange muligheder for at camouflere et beløb.

--
Allan Olesen, Lunderskov.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-04-02 13:46

Peter Olson skrev:

>Er der nogen der ved, hvor meget domænenavnet tdc.dk blev solgt for?

Ja, selvfølgelig - mindst to endda.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 10-04-02 16:18

> Er der nogen der ved, hvor meget domænenavnet tdc.dk blev solgt for?

Kender ikke svaret, men har ofte tænkt på hvor meget orange.dk gik for?
De lancerede jo den store kampagne uden at have navnet - på Hostmasters side
kunne man se at det var ejet af Orange Communications (Under konkurs)

Kender nogen prisen på det?

Hilsen Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 12-04-02 20:58

"Peter" <no_spam@no.where> wrote in

> Kender nogen prisen på det?

ja når nu de var gået konkurs var prisen nok næppe ligeså høj som
f.eks. tdc.dk var ;)

Fra : Peter

Dato : 13-04-02 07:50

> ja når nu de var gået konkurs var prisen nok næppe ligeså høj som
> f.eks. tdc.dk var ;)

Tjahh - det vajo stadig deres ejendom, og kunne vel sætte prisen som de
ville.

Hilsen Peter

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 14-04-02 16:28

> Tjahh - det vajo stadig deres ejendom, og kunne vel sætte prisen
> som de ville.

ja, men hvis de ikke ville acceptere hvad Orange fandt rimeligt kunne
de jo bare lade være at købe og så satse på at kunne købe det når
firmaet var lukket pga. konkursen ;)