Gas i 10 kg letvægtsflasker - bytte
Fra : Lone & Søren Trelbor~

Dato : 10-04-02 08:13

Kan der frit ombyttes mellem BP og Primagas gennemsigtige 10 kg. flasker ved
genfyldning ? eller skal jeg finde en forhandler som har det samme mærke ?

Søren

Fra : Bo Larsen

Dato : 10-04-02 09:58

Ved genopfyldning kan du _ikke_ frit vælge om du vil bytte fra den ene type
til den anden, da der jo er tale om 2 forskellige producenter af
gas(flaske).

--
Med Venlig Hilsen

Bo Larsen
Flyvevåbnets Officersskole
E-mail: Larsen.bsc@flsp.dk

Fra : Kongen

Dato : 10-04-02 16:37

> Ved genopfyldning kan du _ikke_ frit vælge om du vil bytte fra den ene
type
> til den anden, da der jo er tale om 2 forskellige producenter af
> gas(flaske).

Hvis du køber Primagas kan den byttes hos alle Q8 tanker i DK

--
Blomst # 92159636
Det nemmere at få tilgivelse end

Fra : Leif Kofoed