Størrelse på Iframe
Fra : Thomas

Dato : 10-04-02 07:56

Hej
Er der nogen der ved om man kan lave auto størrelse på en Iframe
?

Problemet er at jeg har en menu som udtrækker nogle under menuer
fra en database men hvis der er for mange viser den dem ikke.

Jeg har prøvet at sætte height til 100 % men det hjælper ikke ??

Kan man ikke lave det på samme måde som en table som bare bliver
størrer efter behov

Hilsen

Thomas

--
KONKURRENCE PÅ HTML.dk:
fortæl hvordan din drømmeeditor ser ud

Fra : Jakob Andersen

Dato : 10-04-02 11:43

"Thomas" <msako@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved om man kan lave auto størrelse på en Iframe
> Problemet er at jeg har en menu som udtrækker nogle under menuer
> fra en database men hvis der er for mange viser den dem ikke.

Så kan du vel regne ud hvor høj den bliver ( Antal poster * højde på en
post )

> Kan man ikke lave det på samme måde som en table som bare bliver
> størrer efter behov

Hvorfor bruger du ikke bare en table?

--
Jakob Andersen

Fra : Allan Vebel

Dato : 10-04-02 11:49

"Thomas" <msako@mail.dk> skrev:

> Jeg har prøvet at sætte height til 100 % men det hjælper ikke?

Det er 100% af vinduets størrelse - ikke indholdet.

> Kan man ikke lave det på samme måde som en table som bare bliver
> større efter behov

Brug en <div> i stedet - den udvider sig efter behov. Du kan eventuelt
sætte menuen ind ved hjælp at ssi.

--
Allan