Andet multimedie
bentjuul 3670
Filters til PhotoShop ver. 6
Fra : Karsten Jensen

Dato : 01-02-01 18:54

Jeg har brugt filteret Coloured Pencil under Artistic. Jeg kan
desværre ikke huske hvordan jeg har brugt filteret. Det resultat jeg
en gang fik, kan jeg desværre ikke få frem igen, og da jeg ikke fik
gemt filen som PSD, og kun som tiff, kan jeg ikke gå tilbage og se
hvordan jeg har gjort. Øv.

Nå, men det jeg ville høre om var om man kan finde ydereligere filtre
- sådan lidt mere "artistic" filtre ?

Er der i ørigt ingen måder hvorpå man kan "resette" alle de
indstillinger som man har brugt i de forskellige filtre. PhotoShop
husker jo den sidste værdi man har brugt.
---

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j@post6.tele.dk