stumpemarked.dk
Fra : uffe.j

Dato : 09-04-02 21:41

[Ingen titel]
Jeg har nu flere gange temmeligt resultatløst søgt dele til min ældre Honda
i dk.marked. privat.motorcykle.
Nu kan det jo være at de manglende svar skyldes at stumperne ikke findes.
Jeg tror nu snarere at det skyldes at de rigtige folk ikke læser det.
Var det en ide at oprette en gruppe f.eks. dk.stumpemarked.motorcykle?

uffe.j@private.dk

Fra : Jacob Nielsen

Dato : 10-04-02 07:20

Har du forsøgt hos L.C. Racing i Rønnede ? De har en meget simpel
hjemmeside - søg på LC Racing i en søgemaskine. Jeg kan ikke huske linket...

MVH Jacob

Fra : Kaj Gasseholm \(Repl~

Dato : 12-04-02 11:15

http://www.lc-racing.subnet.dk/