Gør-det-selv-mc-lak?
Fra : ondejakob

Dato : 09-04-02 20:54

Hej alle.

Er der nogen der har prøvet at male deres cykler selv?
Syntes det er lige pebret nok at ofre hvad det koster hos en autoriseret
lakør.

Jeg har en 3/4 kåbe jeg gerne vil male sort. Nogen tips og tricks?

Fra : Buck

Dato : 10-04-02 07:31

Tag kåben og smid bag i bilen sammen med en ramme øl, og så finder du et
lastbil malerværksted og kører derhen en fredag eftermiddag og snakker lidt
med dem.

Det var sådan jeg gjorde da jeg fik min Honda malet fra top til tå (Tank,
sidedæksler, skærme, lygter, blinklys, kåbe)
Malerne synes det var meget sjovt at male mc-dele til en afveksling, så det
kostede mig kun materialeprisen (maling + klarlak) og en ramme øl.

I et hjørne af værkstedet gav jeg så også selv en hånd med ved
slibearbejdet.
--
/Buck
CB 550 F1 ´75