Honda CB 500T udstødning
Fra : Jess & Linda

Dato : 09-04-02 13:03

Hej NG

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe en org. udstødning til en
motorcykel af mærket Honda CB 500T.
Den er fra ca. 1975.

De bedste hilsner

Jess

Fra : Jorgen Gerdorf

Dato : 09-04-02 14:34

"Jess & Linda" <rad-9@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen som ved hvor jeg kan købe en org. udstødning til en
> [...]
Hej Jess

Du skriver ikke hvor meget af udstødningen du skal bruge
Jeg prøver at maile direkte til dig med em JPEG-fil over CB500T's "Muffler
System" (Udstødningssystem).
Det er ikke den bedste kvalitet, men jeg håber du kan læse numrene.
Jeg har fået numrene fra en mikrofilm over ALLE CB500T-reservedele, som jeg
købte på nettet fra http://www.honda305.com/misc/mf-type1.htm#500cc .
Jeg mener den kostede ca. 5 US$.
Når du har reservedelsnumrene kan du gå på jagt på nettet efter de manglende
dele.
Men prøv aller først hos DavidSilverSpares i England
http://www.davidsilverspares.co.uk/

Venlig hilsen
Jørgen Gerdorf
DKW RT250/2 (1955)
Honda CB500T (1976)

Fra : MrWhite

Dato : 14-05-02 16:28

"Jess & Linda" skrev d. 09-04-02 13:03 dette indlæg :
> Hej NG
>
> Er der nogen som ved hvor jeg kan købe en org. udstødning til en
> [...]
Hej Jess

Jeg har selv en Honda CB 500T fra 1976, og jeg har også problemer med
min udstødning. Begge mine forrør er revnet hvor resonatorboksen mellem
dem sidder, så jeg vil gerne høre om du har haft held med din jagt.

Med venlig hilsen Morten

lundsby

http://www.kandu.dk/

Fra : Futte

Dato : 14-05-02 21:28

"MrWhite" <MrWhite.news@kandu.dk> wrote in message

> [...]
> min udstødning. Begge mine forrør er revnet hvor resonatorboksen mellem
> dem sidder, så jeg vil gerne høre om du har haft held med din jagt.

Prøv disse links

http://www.sydfynmcservice.dk/menu.html
http://www.davidsilverspares.co.uk/
http://home8.inet.tele.dk/mc/page16-1.htm
http://www.olypen.com/retro/
http://www.vomc.dk/
http://vjmc.org/
http://www.motorrad-schrottplatz.de/Verkauf/Teile/Honda/honda.html
http://www.hondapart.co.uk/partfiles.htm
http://www.classic-motorcycle-supplies.nl/
http://www.mc-huset.dk/
http://www.lc-racing.subnet.dk/
http://www.sayjes.dk/
http://w1.278.telia.com/~u27807366/mclankar.html

hilsen
Jørgen, Brøndby
CB550F, den fine årgang 1976, der nok er en 75,er ifølge stel og motornummer

---

Fra : MrWhite

Dato : 14-05-02 16:28

lundsby@hotmail.com