Opdateringsfrekvens i spil??
Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 09-04-02 16:11

Hej

Jeg er lidt træt af, at mine spil kun kører i 60 Hz... Er det muligt at
ændre dette, når der nu ikke mulighed for det inde i spillende? Jeg kører på
et GF3 Ti200 128 MB DDR... Med de nyeste NVidia-drivers...

På forhånd tak

ZkiiFreak

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 09-04-02 16:23

-=:| ZkiiFreak |:=- wrote:

> [...]
> ændre dette, når der nu ikke mulighed for det inde i spillende? Jeg kører på
> et GF3 Ti200 128 MB DDR... Med de nyeste NVidia-drivers...

Lidt mere info kunne hjælpe os med at hjælpe dig, men måske er der noget at
hente her:

http://www.google.com/search?q=60+Hz+XP&hl=da&lr=

Mvh

Bruno

Fra : Klitgaard

Dato : 09-04-02 16:30

Ja eller: http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/

--
....Klitgaard

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-02 16:48

In dk.edb.hardware.grafikkort, Klitgaard wrote:

>Ja eller: http://www.planetquake.com/ztn/nvreffix/

Ja, og som der står på siden: "I'm aware of the 27.42+ driver issues,
no need to email me about this.". Alternativet er at pille ved
driverne selv. Det er faktisk ikke så svært. Jeg skrev lidt om det i
denne tråd: <news:3ca463a0$0$88674$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Snuden

Dato : 10-04-02 08:29

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message

> [...]
> no need to email me about this.". Alternativet er at pille ved
> driverne selv. Det er faktisk ikke så svært. Jeg skrev lidt om det i

Eller henter en nvreffix kompatibel driver her.
http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-04-02 13:05

In dk.edb.hardware.grafikkort, Snuden wrote:

>Eller henter en nvreffix kompatibel driver her.
>http://www.nvchips-fr.com/download/downloads.php?Category=10

Ja, men man kan ligeså godt lære at fixe det selv, for det lader ikke
til at hverken Microsoft eller nVidia har tænkt sig at gøre noget. Så
er man ikke tvunget til at vente på at driveren bliver modificeret af
en anden, hver gang der kommer en ny.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : TBC

Dato : 10-04-02 19:30

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er faktisk ikke så svært. Jeg skrev lidt om det i
> denne tråd: <news:3ca463a0$0$88674$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>

Som tilsyneladende er blevet for gammel på news serveren (Det er ihvertfald
den besked jeg får), kan du genindrykke den her i gruppen ?

Vi er sikkert en del der gerne vil drage nytte af den

TBC

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-04-02 19:40

Tråden ligger også på Google: <http://makeashorterlink.com/?X41A269A>

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-04-02 19:46

In dk.edb.hardware.grafikkort, Lars Stokholm wrote:

>Tråden ligger også på Google: <http://makeashorterlink.com/?X41A269A>

Som tilføjelse til den tråd, kan jeg i øvrigt sige, at man (så vidt
jeg husker...) ca. i bunden af den .inf-fil der er tale om, kan finde
forklaringer på hvilke navne der koder for hvilke kort. NV15DDR er
altså den jeg har ændret på, fordi jeg som sagt har GeForce 2 Ti. Der
er jo ingen grund til at ændre på alle de andre kort. Er man i tvivl
om hvilken det er man skal ændre på, kan man dog alligevel godt gøre
det på alle sammen. Det værste der kan ske er at du bliver træt af at
trykke Ctrl+C --> Ctrl+V. Alle de opløsninger man ved enten kortet
eller skærmen ikke understøtter, kan man - når nu man er i gang -
ligeså godt fjerne fra linjen.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)