Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Til Niles Ebbesen
Fra : John

Dato : 09-04-02 05:30

Hvis du havde gidet skrive den korrekte fejlmeddelelse fra starten, kunne
jeg straks have fortalt dig fejlen.

Det var blot en ubetydelig sriptfejl, som er hermed er rettet. Det har
intet at gøre med "World Wide Windows" eller en amatør opsætning af en
server. Hvis du oplyser mig din browser, skal jeg da gerne hjælpe dig med at
sætte den op, så den ikke stopper på så simple fejl, og dermed gør det
umuligt for dig at se det halve nettet, som er lavet af "amatører" som jeg.

Jeg følger ofte debatte her på siden, og har derfor ikke kunnet undgå dine
indlæg. Du har en kedelig vane med ikke blot at være konstant negativ i din
kritik, men også direkte nedladende i dine kommentarer. Citat fra kommentar
til mig:

"Det ved jeg da godt, det er en MS IIS-server som er sat op af en amatør,
så den virker kun på world wide windows, det er helt normalt, folk
downloader IIS og tror at de samtidigt er forfremmet til sysadmins..:)"

Citat slut.

Amatør? måske, men serveren virker nu fint, og jeg ER faktisk
systemadministrator på den. Det er nemlig en hobby, ligesom fotografering er
det. Derfor deltager jeg i debatten på dk.FRITID.foto, sammen med en masse
andre glade amatører. Og jeg vil gerne blive ved at være glad. Også når jeg
læser kritik af mig personligt. Den være sig positiv, negativ eller
konstruktiv. Du irriterer mig blot.

Du kan derfor trygt regne med, at hvis jeg lægger et spørgsmål eller
kommentar her på siden så er jeg IKKE interesseret i at høre din mening.

MVH John K Hansen

Fra : ab

Dato : 09-04-02 09:08

Hvis NE er professionel, vil jeg gerne kaldes amatør - det betyder noget i
retning af glæde ved udført arbejde.

Der skal åbenbart mere end "Den (for)Kullede Greve" til at få normale
reaktioner fra den kant - der må være nogle mindreværdskomplekser, der skal
plejes fra "verdens største billedudbyder".

ab

Fra : John

Dato : 09-04-02 15:19

Fra : Rune Baess

Dato : 09-04-02 14:59

Hej John

Hvorfor er dette (dit indlæg) ikke en email til Ebbesen,
- jeg har svært ved at se hvad dette rager andre i dk.fritid.foto
(jeg har prøvet at maile, men din adresse virker ikke)

Rune

Fra : John

Dato : 09-04-02 16:07

Du har ret, beklager.

MVH
John K Hansen
hansenj@tdcadsl.dk
chillout@jkhansen.dk
http://80.197.62.254/jkhansen
www.jkhansen.dk

Fra : John

Dato : 09-04-02 16:49

Du har ret, beklager. Og adressen er ændret..

MVH
John K Hansen
hansenj@tdcadsl.dk
hope@jkhansen.dk