CHILLI.....hvordan?
Fra : H. Olesen

Dato : 09-04-02 02:27

FAKE overskrift, det var bare for at fange M@rks opmærksomhed, han er
denne gruppes chili guru, og jeg vidste at han ville læse et indlæg
med denne overskrift

Det jeg egentligt ville spørge om, er hvordan det står til på
Fruegården? Vi er nogen der længes efter næste afsnit i the unfolding
saga. Hvordan går det med hus&have, brændeovnen og den lille ny?

Til nye læsere i denne gruppe: I behøver ikke at sende en klage til
min ISP for at være OT i denne newsgroup, hvis I følger med længe nok,
så vil I finde ud af at vi er nogle hyggelige og rare mennesker, der
også har et 'virtuelt socialt liv' med dem vi "kender" fra gruppen.
Hvis I poster tilstrækkeligt mange indlæg i denne gruppe, så kender vi
også jer

--
mange havehilsener Helle
http://www.havesiden.dk

Fra : M@rk

Dato : 09-04-02 12:14

Tue, 09 Apr 2002 03:27:01 +0200, berigede H. Olesen
<esemanews@nospam.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>FAKE overskrift, det var bare for at fange M@rks opmærksomhed, han er
>denne gruppes chili guru, og jeg vidste at han ville læse et indlæg
>med denne overskrift

Damn, hvor er jeg forudsigelig ))

Dog må jeg straks, jævnfør en nyere tråd i denne gruppe, abdisere fra
denne guru-status )

Jeg holder meget af chili og dyrkning af samme - og så er jeg måske også
hamrende heldig i udøvelsen af samme ))

Men jeg er ikke specielt altvidende om emnet, jeg har intet særligt
udstyr eller grej til udøvelsen - er blot en glad chili-entusiast )

>Det jeg egentligt ville spørge om, er hvordan det står til på
>Fruegården? Vi er nogen der længes efter næste afsnit i the unfolding
>saga. Hvordan går det med hus&have, brændeovnen og den lille ny?

Overordnet set, går det rigtigt godt - på detailniveau ser det lidt
anderledes ud:

- Huset og haven
Jeg er igang med, at omlægge haven så denne kommer til, at have flere
forskellige "rum" - dette er vist ikke til fruens store glæde, hun så
vist helst, at der var græs overalt ............... thats life

Vi har fået konstateret en olieforurening af ældre dato, som giver lidt
bekymringer og "besvær" - vi håber og satser på det juridiske system,
vil behandle sagen retfærdigt (set med vores øjne).

- Brændeovnen
Well, det kører sg* derudaf - vi har pt lukket for alle vores radiatorer
i stueplan og første sal og har kun en lille smule varme på i
soveværelset, mest på grund af knægten.

Indtil videre ser det godt ud - selv om jeg ikke har fundet ud af den
optimale anvendes af ABC's rudeskyld ....... men det kommer nok

- Den lille ny
Han er for nuttet - jeg har altid haft et lidt anstrengt forhold til
babyer, men det er 110% forduftet nu, da jeg har fået min egen lille
størrelse.

Han er glad og "nem" - døjer med lidt maveknep, men har det ellers godt.
Han er vokset 2cm og 2 kg på 2 måneder - godt man ikke kan sige det
samme om Faren ))

> [...]
>så vil I finde ud af at vi er nogle hyggelige og rare mennesker, der
>også har et 'virtuelt socialt liv' med dem vi "kender" fra gruppen.

Måske skulle vi dog indsætte et nøgleord i emnefeltet, så folk kan
filtrere disse beskeder fra, hvis de ikke ønsker at modtage disse - det
kunne være [Socialt] ................

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215