Min Zonealarm er underlig
Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-04-02 01:36

Efter at jeg har skiftet til XP pro er min ZoneAlarm 2,6 blevet underlig.
Nogen gange kommer den ud med en meddelelse om noget med en vektor og
starter derefter ikke op, men jeg kan sagtens starte den op. Andre gange
starter den op.

Her til aften virkede ZA fint, men her lige inden sengetid kan jeg se at den
er blevet slået fra... Jeg har siddet og arbejdet i PaintShopPro7 og Excel,
og har ikke været på nettet ud over at min ADSL forbindelse jo er on hele
tiden.

Men er det noget jeg skal være opmærksom på - altså problemer mellem ZA og
XP ?

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Madsen

Dato : 09-04-02 16:30

Michael Lund Sørensen skrev:

> Men er det noget jeg skal være opmærksom på - altså problemer
> mellem ZA og XP ?

Det har der tidligere været snak om i <news:dk.edb.system.ms-windows>
Jeg mener at der tidligere er blevet nævnt noget om at man skal prøve
at geninstallere Zonealarm oveni og der har også været snak om en
speciel version man skal køre med når man bruge WinXP, men jeg husker
det ikke i detaljer. Prøv evt. at spørge dem derovre.

Madsen.

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-04-02 17:50

OK, den virker nu fint nok, bare kun hver 2 ud af 3 gange...!

Det virker som om at ZoneAlarm starter op for tidligt, for starter jeg det
selv op kører det fint.

Jeg tror det er Norton der lukker for netforbindelsen til det er klart og
samtidig prøver ZA at få hul igennem og det mislykkedes nogen gange. Jeg
afventer næste udgave af Norton.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-02 19:21

In dk.edb.sikkerhed, Michael Lund Sørensen wrote:

>OK, den virker nu fint nok, bare kun hver 2 ud af 3 gange...!
>
>Det virker som om at ZoneAlarm starter op for tidligt, for starter jeg det
>selv op kører det fint.

Hmm, det problem blev ellers løst med version 2.6.384 (tror jeg nok
den hed) . Har du den nyeste version?

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 09-04-02 23:06

Hej Lars

Jeg har 2.6.362 og det skulle være nyeste.

--
Hilsen
Michael Lund Sørensen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-04-02 05:49

In dk.edb.sikkerhed, Michael Lund Sørensen wrote:

>Hej Lars
>
>Jeg har 2.6.362 og det skulle være nyeste.

Ok, jeg tager nok fejl ang. versionsnummeret, så.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Grytt

Dato : 10-04-02 22:45

"Michael Lund Sørensen" skrev:
>Jeg har 2.6.362 og det skulle være nyeste.
Det er også dén jeg har download'ed for kort
tid siden.
--
Henning
Han talte dansk, og han vedblev at tale dansk.(Peter Hiort Lorenzen 1791-1845)

http://home1.inet.tele.dk/hgrytter/

Fra : Hezu

Dato : 11-04-02 16:46

"Michael Lund Sørensen" <hold-diskussionen-i@nyhedsgruppen-tak.dk> skrev i
en meddelelse news:1Iqs8.12851$567.684068@news000.worldonline.dk...
> [...]
> tiden.
>
> Men er det noget jeg skal være opmærksom på - altså problemer mellem ZA og

¨
På Win 98 lå nogle gange, hvis man havde installeret eller opgraderet ZA, 2
vector "opstartsfiler" i
start/programmer/tilbehør/systemværktøjer/systemoplysninger og videre op i
funktioner/værktøjer til systemkonfiguration/startfanen.....pyhhh.

Hvis jeg deaktiverede den ene var der aldrig nogle probs.

Hilsen
Michael