nVIDIA Gforce 2 MX/MX400 - problemer med o~
Fra : msr

Dato : 08-04-02 23:52

Er der andre, som har problemer med at køre opløsning større end 1280x1024
under XP

Jeg har kørt 1600x1200 under Win2K, med samme kort, men kan ikke (med samme
driverpakke) køre det under XP, jeg har prøvet flere drivere

med venlig hilsen
Morten Rasmussen

Fra : Søren Viborg

Dato : 09-04-02 17:20

Prøv at gå ind under Eegenskaber for skærm - Avanceret - Skærm og fjern
fluebenet ved Skjul tilstande......

/Søren

Fra : J. Jakobsen

Dato : 09-04-02 17:56

No problemos her, kører med driver 28.32
Skærmen er en 21" trinitron og opløsningen er 1600x1200/85.
Det hele spiller fint i XP PRO, og før i W2k dog med en ældre driver.
Ovenstående gælder både OpenGl og DirectX.
/Jørgen.