Hvad er godt i 3DMark2001SE?
Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 08-04-02 23:28

Hej.
Har fået score på 6286 i subj.. Er det godt eller skidt?
Jeg har et GF3Ti200 128MB DDR...

Zkii

Fra : Óðin

Dato : 09-04-02 01:06

"-=:| ZkiiFreak |:=-" <*fjern*skifreak1000@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:a8t5hi$eti$1@eising.k-net.dk...
> Hej.
> Har fået score på 6286 i subj.. Er det godt eller skidt?
> Jeg har et GF3Ti200 128MB DDR...
>
> Zkii

Kommer an på resten af dit system. Hvis du har en AMD 1600+ eller derover
vil jeg sige, det er dårlige scores.

/Óðin

Fra : -=:| ZkiiFreak |:=-

Dato : 09-04-02 10:19

> Har fået score på 6286 i subj.. Er det godt eller skidt?

> Kommer an på resten af dit system. Hvis du har en AMD 1600+ eller derover
> vil jeg sige, det er dårlige scores.

K....
Det er jo lidt kedeligt... Jeg har en XP 1700+... Med 512 MB DDR... På et
Soyo Dragon Plus! bundkort... Hvad kan jeg så gøre for at gøre det bedre?
Jeg troede desuden, at det afhang af grafikortet.

Zkii

Fra : Martin K

Dato : 09-04-02 10:45

Óðin wrote:
> [...]
>
> Kommer an på resten af dit system. Hvis du har en AMD 1600+ eller
> derover vil jeg sige, det er dårlige scores.

Daw daw

Jeg har nedenstående system og får ca. 4000 point med 28.32 driveren. Hvad
skal der til for at tvinge lidt mere ud af den? Mere ram?

Dyret:
- Asus A7A266-E motherboard (Award bios release 1009)
- AMD Athlon XP 1700@1466
- CoolerMaster køler model: DP5-6I11A
- Chaintech GeForce 2 Ti 64 DDR TV
- 256 Mb PC133 SD-Ram
- Seagate Barracuda ATA IV 60 Gb 7.200 Rpm
- RUBYtech netkort
- AOpen miditower
- AOpen 56x CD-Rom
- Sony Floppy
- Pabst kabinetkøler (8 x 8 cm)

--
Martin K

Fra : Deaster

Dato : 09-04-02 11:18

Martin K wrote:
> Jeg har nedenstående system og får ca. 4000 point med 28.32 driveren.
> Hvad skal der til for at tvinge lidt mere ud af den? Mere ram?

Nyt gfx. kort.

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Lovegreen

Dato : 09-04-02 13:23

> [...]
>
> Dyret:
> - Asus A7A266-E motherboard (Award bios release 1009)

Jeg får ca. samme score med et GF2 pro 64ddr,
og hold nu fast: en Tbird1200/266

Så, jeps, det er dit gfx kort som er flaskehalsen ...

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : BentBent

Dato : 09-04-02 23:38

"Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har nedenstående system og får ca. 4000 point med 28.32 driveren. Hvad
> skal der til for at tvinge lidt mere ud af den? Mere ram?

Jeg får 3294 med et GF4 MX440 og en Athlon 700 MHz, Slot A.

Måske skal du se om du kører med AA og anisotropic-filtrering.

Fra : Martin K

Dato : 10-04-02 08:22

BentBent wrote:
> "Martin K" <kirschmeyer@hotmail.com> wrote in message

> Jeg får 3294 med et GF4 MX440 og en Athlon 700 MHz, Slot A.
>
> Måske skal du se om du kører med AA og anisotropic-filtrering.

Og det vil sige...?
--
Martin K