Firma EMTS i Fiolgade
Fra : Dan Andersen

Dato : 08-04-02 23:15

Jeg fra flere kilder erfaret, at er skulle ligge en reperatør af
mobiltelefoner i Fiolgade 17 - København og at denne forretning også skulle
have en filial i Lyngby.
Fidusen var at man for billig penge skulle kunne gå ind fra gaden og på
stedet få reperaeret sin mobiltlelefon.
Ved søgning på adressen via www.krak.dk giver desværre ikke noget resultat.
Er der nogen, der kender noget til denne forretning/reperatør?
Mvh. Dan Andersen

Fra : Henrik, Aalborg

Dato : 09-04-02 05:55

"Dan Andersen" <dan@dbamott.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
resultat.
> Er der nogen, der kender noget til denne forretning/reperatør?

Hej.

Prøv at kigge på http://www.emtscenter.com/einternational.asp?land=dk

mvh

Henrik, Aalborg

Fra : Dan Andersen

Dato : 09-04-02 14:08

Jeg takker 1000 gange. Jeg kommer tilbage med erfaringer om rep. og
opdateringer..