Jeg har tunet min puch maxi- ca 120km/t
Fra : Wheeler

Dato : 08-04-02 22:05

Jeg har monteret motoren fra en MZ 150T - men den hakker i optrækket - er
der nogen på NG der ved om man skal bruge 4% eller 2% olie på sådan en
svend??

På forhånd tak

Fra : Porno

Dato : 09-04-02 05:31

Hvis det er en motor fra midfirserne mener jeg det er 4 % på sådan en gammel
svend

Skør ide. - Nu har du forstærket stellet ikk´??
Hvad med bremserne? en standard maxi kan ikke hive bukserne af en sovende
mand....

Fra : Tim Sørensen

Dato : 09-04-02 06:37

"Wheeler" <jdb@get2net.dk> wrote in message
> Jeg har monteret motoren fra en MZ 150T - men den hakker i optrækket - er

Respekt der :)

--
Mvh....Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/

Fra : Michael Frederiksen

Dato : 13-04-02 22:40

"Wheeler" <jdb@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har monteret motoren fra en MZ 150T - men den hakker i optrækket - er

Hmm lyder... interresant! har du mulighed for at knipse nogle billeder?? jeg
kunne godt tænke mig at se sådan en fætter..

> der nogen på NG der ved om man skal bruge 4% eller 2% olie på sådan en
> svend??

Vil tro den skal ha' 4%,

--
Michael Frederiksen