Hvem ligger inde med en masse desktop pict~
Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-04-02 19:51

Jeg samler på desktop pictures i 1024 x 768 og 1152 x 870 samt de andre
gængse Mac formater.

Send dem gerne til mig.

På forhånd tak

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

ftp://80.197.181.14/ - kører ikke altid

Fra : Simon T

Dato : 08-04-02 20:09

Der er vel ingen grund til at minde dig om http://www.macdesktops.com
vel?

Med venlig hilsen

Simon T

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-04-02 20:59

Simon T <simonREMOVE@samfundsnasser.dk> wrote:

> Der er vel ingen grund til at minde dig om http://www.macdesktops.com
> vel?
>

> Med venlig hilsen
>
> Simon T

Nej den kender jeg godt - jeg tænkte mere på specielle billeder som ikke
sådan lige er at finde på nettet. Jeg mener selv at have støvsuget
nettet godt og grundigt.

Fra : Mikael Kern

Dato : 08-04-02 21:59

"[2900] Jesper Haaber Gylling" wrote:

> - jeg tænkte mere på specielle billeder som ikke
> sådan lige er at finde på nettet.

Hmm. nu er vist næsten uden for gruppens fundats....men her er et du godt må
låne:
http://www.kern.dk/lager/JPEGimage284x430.jpg

--
Mikael Kern - Steadicam Owner/Operator - Lighting Cameraman - EFP/OB/SNG
Rentals

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 08-04-02 23:03

Mikael Kern <kern@kern.dk> wrote:

> Hmm. nu er vist næsten uden for gruppens fundats....men her er et du godt må
> låne:
> http://www.kern.dk/lager/JPEGimage284x430.jpg

Det er ikke den originale mus, men missen er meget fin ! Det her er vist
en del OT, men ganske underholdende.

Fra : tom dissing

Dato : 08-04-02 23:18

Nej nu må jeg be til min himmelbrun !
Eller er den sort..
Det er simplethen så meget OT.. Jeg ved slet ikke hvad jeg skal skrive..
Kan vi ikke blive enige om at der er "flere" relevante billeder på nasa.org
end på det der link der.
Mikael tag lige og se MI II en fem-ti gange..
Alternativt kan jeg maile et par billeder af en I-pat ( øh.. I-pod)
Tom

PS
Jeg har vist nogle billeder af en mac i modlys .. Var det noget !?
Uden persienner.

PPS
Er der nogen der ved hvor jeg kan finde nogle billeder af de helt tidlige
Macer der - efter sigende - blev brugt som servere på selveste Wallstreet,
som servere for Børs folket !?

Fra : Henrik Enslev

Dato : 10-04-02 08:40

in article 1fac9u4.19zm65x1e9hleqN%jesper@gylling.net, [2900] Jesper Haaber
Gylling at jesper@gylling.net wrote on 08/04/02 20:51:

> Jeg samler på desktop pictures i 1024 x 768 og 1152 x 870 samt de andre
> gængse Mac formater.
>
> Send dem gerne til mig.
>
> På forhånd tak
Hej
Du kan da bruge et hvilketsomhelst billede til desktop. Knald det i
scanneren og gem det i den ønskede størrelse.
Eller er det mig der ikke forstår din intention?

Venlig hilsen

Henrik