ati 8500LE tv out
Fra : sjyden

Dato : 08-04-02 19:46

kan man køre med bilede på tv/tv out og monitor samtidig uden at monitoren
går i sort som med et tnt2 under xp pro
eller er der andre grafikkort det kan. tv out kvali skal være super det kan
man ikke sige om tnt2.

mvh sj

Fra : [8000] - |Schred|

Dato : 08-04-02 23:14

Hej ....
De bedste DUAL-HEAD(monitor) kort er efter min erfaring Matrox. Deres "nye"
G550 - skulle være helt i top, med det har du mulighed for at have TV-OUT &
MONITOR kørende på samme tid. Matrox får meget ros for deres 2D-grafik, men
er ikke helt så stærke i 3D. ATI laver også nogle kort - kender dem dog
ikke.

--
|Schred|
Århus C.

Fra : [9000] Kim Fritze Si~

Dato : 08-04-02 23:20

> [...]
"nye"
> G550 - skulle være helt i top, med det har du mulighed for at have TV-OUT

Hvaba? Der er da stadig kun de to udgange, ikke? Så det er da ikke Dualhead
og TV-out samtidig, men een monitor og TV-out. Er det ikke korrekt?

--
Mvh. Kim, Aalborg

Forget 911, I dial .357
Trespassers will be shot
Survivors will be shot again

Fra : [8000] - |Schred|

Dato : 09-04-02 22:36

Jooo, du har da på sin vis ret, og alligevel ikke. Det er fordi at G550 kan
konfigureres på flere måder:

Configurations

a.. VGA monitor/analog flat panel + VGA monitor/analog flat panel
a.. VGA monitor/analog flat panel + TV
a.. Digital flat panel + VGA monitor/analog flat panel
a.. Digital flat panel + TV

jf: http://www.matrox.com/mga/products/mill_g550/dualhead.cfm
--
|Schred|