Hjælp til renegade
Fra : Preben Pedersen

Dato : 08-04-02 20:58

Hej har lige fået Renegade og syntes umiddelbart at det er et fedt spil. Der
er bare lige det problem at det hakker helt vildt og det er jo ikke så
sjovt. Er der nogen der har et bud på hvad der kan være galt?
Min maskine:
Duron 1000 mhz
512 Mb Ram
20 Gb maxtor 7200 RPM disk
32 mb Geforce2 Daytona GTS Pro grafikkort.
Win XP
Nvidia Drivere 23.11 har også prøvet 21.83 det var det samme.

Da min maskine normalt æder alle de spil jeg har serveret indtil videre
fatter jeg ikke helt problemt med Renegade det burde da ikke være så
krævende.
Preben

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-04-02 21:21

On Mon, 8 Apr 2002 21:58:24 +0200, "Preben Pedersen"
<preben-r@worldonline.dk> wrote:

>Da min maskine normalt æder alle de spil jeg har serveret indtil videre
>fatter jeg ikke helt problemt med Renegade det burde da ikke være så
>krævende.
Renegade _burde_ ikke være krævende, men alligevel kender jeg ingen
der har kørt det uden problemer:(. Der er ikke andet at gøre end at
skrue ned for graphics. Og når vi nu er vej Renegade, så prøv
multiplayer, det er der spillets force er da SP er MEGET ensformigt.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 08-04-02 23:50

Jeg har ikke selv spillet, men læste i en anmeldelse, at anmelderen også
havde problemer med at spillet lukkede puteren i utide.
Jeg prøvede demoen selv, og der gik fem minutter så lukkede den
uforklarligt. Det gjorde den tre gange, og det var så det sidste spil i C&C
serien jeg kommer til at spille.
Nå men jeg har ingen løsning til dig... Bare mine erfaringer;)

MVH

Sune

Fra : Kristian

Dato : 09-04-02 01:10

Kører fint på min PC.

Prøv at tjekke forum på westwood.com

Fra : Preben Pedersen

Dato : 09-04-02 05:30

Hej og tak for jeres svar.
Jeg har også haft problemer med at den lukkede computeren . Opdagde at
disken var defrragmenteret og specielt ved Renegade. Efter defragmentering
lukkede den ikke længere maskinen. Det er dog fortsat det samme hakkeri selv
om jeg skruer ned for grafikken....
Hmmmm ville da ellers mene at MOHAA samt RTCW skulle kræve mere men de
brager igennem uden problemer.
Westwood siger bare: opdater skærmdrivere til nyeste version....det er jo
gjort..
Preben

Fra : Christian Catu

Dato : 09-04-02 06:27

> Westwood siger bare: opdater skærmdrivere til nyeste version....det er jo
> gjort..
> Preben

Du skrev før at du havde prøvet 23.11 og 21.83 men nyeste driver er jo
28.32. Bare et forslag

Fra : Darth_vader

Dato : 09-04-02 12:06

ang Renegade
jeg kører selv XP på en athlon XP 1600 med et g3 ti200
højeste opløsning og det kører perfekt
bruger driver 28,32 samt dx 8.1
det med den lukker har jeg ikke oplevet med min...........
og til Sune - hvis at der ikke skal mere til at du opgiver et ellers fedt
spil siger jeg da bare tak for kaffe.....for så bliver det da få spil du
kommer til at spille fremover da næsten ingen spil kører perfekt på alle
maskinkombinationer
mvh
darth_vader

Fra : Kristian

Dato : 09-04-02 12:11

Jeg har også hørt om en der har en 2ghz 512ram og geforce 2 hvor det hakker,
ved ikke helt hvad der gør det.

Fra : Sune Grønskov Nielse~

Dato : 09-04-02 14:35

Hejsa darth_vader

Tak for kaffe;)

> og til Sune - hvis at der ikke skal mere til at du opgiver et ellers fedt
> spil siger jeg da bare tak for kaffe

Ja det ved jeg nu ikke. Jeg hørte fra flere i bekendtskabskredsen at de også
havde probs med spillet. Jeg læste i en anmeldelse at der var probs. Jeg
erfarede selv der var probs. Så kan spillet være nok så godt men jeg gider
ikke risikere tab af vigtige data over et spil.

MVH

Sune

Fra : Lars Willum Christia~

Dato : 09-04-02 17:42

Underligt nok har jeg kun oplevet at det hakker når der er mange der skyder
med det våben der skyder med tiberium. Min maskine:

AMD Athlon 1,2 Ghz
384 mb pc 133 ram
Asus Geforce 2 GTS 32 mb ddr ram
30 Gb IBM 7200 rpm harddisk
Windows ME
Nvidia driver 12.41

Mvh. Lars.

Fra : Preben Pedersen

Dato : 09-04-02 20:00

Hej Igen.
Har installeret nyeste drivere (28.32) det blev lidt bedre men det hakker
stadig.. hmmm mystisk det er som om det ikke hjælper noget at sætte
opløsningen til laveste så jeg fatter ikke helt men tror det handler om
drivere af en eller anden art.
Syntes det er et fdt spil og vil helst ikke opgive det. Ikke frivilligt
ihvertfald.
Preben