Aktindsigt ?
Fra : Carl Munk

Dato : 08-04-02 19:57

Kan jeg jf Lov om aktindsigt (kender ikke nr.) anmode om at få indsigt
i de Pengeinstitutsledelse og dens Revisions afgivne erklæringer til
Finansstyrelsen der er nævnt i BEK 960 af 25/10/2000 af LBK 724 af
15/09/1999 ? Jeg kan anses at være part i sagen.

vh
carl munk

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-04-02 21:00

"Carl Munk" <carl@munk.dk> wrote in message
> Kan jeg jf Lov om aktindsigt (kender ikke nr.)

Den hedder Lov om offentlighed i forvaltningen. Aktindsigt er også nævnt i
selve forvaltningesloven.

Klart ja.