det fedeste bilspil....
Fra : Julie og Martin

Dato : 08-04-02 18:55

Nu har jeg jo fået lidt penge tilbage i skat, og så var det jo at jeg ville
høre, hvad er det fedeste bilspil ligenu???

HVad handler Motorcity online om????( Jeg har hørt meget godt omkring dette)

Mine specifikationer er som følger:
AMD 1700XP+
512mb DDR 266mhz ram
Geforce 2 GTS
og adsl 512/128

På forhånd tak...

Martin S Larsen
Celta Vigo ( i DMT )

Fra : DWM

Dato : 08-04-02 20:49

Julie og Martin wrote:
> HVad handler Motorcity online om????( Jeg har hørt meget godt omkring
> dette)

Det er et online spil lidt alá det gamle street rod til amiga/c64
Man kan købe/sælge biler og dele til dem. Tune, male og customisere
dem efter hvordan man vil have dem til at se ud (selvf. med begrænsinger
efter hvad der nu er tilgængeligt i spillet)
Man kan køre street-, curcuit- eller dragrace og får point og penge efter
hvad placering man får og derefter stige til højere level efter et vist antal point
m.m.
Prøv evt. at kigge på http://mco.ea.com/
Det skal lige siges at jeg kun har set spillet på www.betafon.dk indtil videre og at
prisen
er rimelig høj da det er importeret siden at det endnu ikke bliver solgt i Europa.
Udover det skal man betale $10 pr. måned for at spille det. Man får 1 måned
med når man køber spillet. Det må siges at været lidt pevret at skulle betale så
meget for at spille det men jeg kan da sige ligeud at hvis jeg havde et visakort
så havde jeg slet ikke haft tid til at skrive denne post.

/Kenneth Iversen

Fra : SonofonoS

Dato : 08-04-02 20:08

Motorcity Online? Kan du huske de gamle hotrod/streetrod spil til c64 og pc?
Lidt lige som dem bare i en lidt bedre version selvfølgelig, og så spiller
du mod/med andre over nettet. Der er vidst ret mange comunities har jeg
hørt.

Hvad angår bilspil kan GP3 varmt anbefales. Hvis du er til de lidt mere
"gadeagtige" racerspil så spiller jeg selv NFS:Porsche Unleashed. Der ud
over kan jeg anbefale 4x4 evolution II som er et ret sjovt offroad spil.
Også det lidt ældre Insane er i samme stil, bare uden muligheden for at
opgradere bilerne.

Held og lykke med indkøbene

SonofonoS

Fra : Ole

Dato : 08-04-02 20:25

hvis du vil ha' et fedt rallyspil, så prøv Colin McRay 2. Det er et lidt
ældre, men stadig flot og ikke set bedre endnu. Go' tur

Ole

Fra : Anders Houmark

Dato : 09-04-02 13:02

"Ole" <ole_ryo@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> hvis du vil ha' et fedt rallyspil, så prøv Colin McRay 2. Det er et lidt
> ældre, men stadig flot og ikke set bedre endnu. Go' tur

Det er bare for nemt, bilerne har ikke det rigtige "feel" som at køre bil
:-/

--
Anders Houmark

Fra : Michael Thomsen

Dato : 09-04-02 14:01

Nemlig og så er lyden dårlig..

Fra : Mikkel Gram-Hansen

Dato : 08-04-02 23:22

Der er et par af Simracing.dk drengerne der var med i betatesten og som vist
stadig leget lidt med det.... så vidt jeg husker var der ret delte meninger
om det levede op til forventningerne. Spørg evt. her:
http://forum.racesimcentral.com/forumdisplay.php?s=&forumid=10 eller lav en
søgning i forummet.

Ellers så kig lidt ned af i gruppen her, dit spørgsmål er blevet diskuteret
et par gange de seneste dage.
Alt efter din interesse ville jeg smide penge i Nascar2002, F1-2001, Rally
Trophy eller NFS Porche.
Det bedste ville dog være at finde kongespillet Grand Prix Legends i
tilbudskassen hos "Bog & Idé" til 69kr eller sådan noget ;)

Mikkel Gram-Hansen
--
Administrator
Simracing.dk - http://www.simracing.dk

Fra : Jan Larsen

Dato : 11-04-02 20:24

Jeg kan anbefale dig Rally Master, Swedish Touring Car Championship, Og Prøv
F1 2001 der findes et Tillæg til det som hedder ALMS og som er
Standard/sportvogne Der er forøvrigt lige startet en Hotlap Tunering i ALMS,
hvis du vil vide mere så kig på www.bedst-web.dk

Fra : Simon Kamber

Dato : 12-04-02 16:10

On Mon, 8 Apr 2002 19:55:18 +0200, "Julie og Martin"
<julieogmartin@larsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Nu har jeg jo fået lidt penge tilbage i skat, og så var det jo at jeg ville
>høre, hvad er det fedeste bilspil ligenu???
Min favorit er stadig carmageddon 2, selvom det nok ikke lige er den
gren af genren du søger:).
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen