Billeder af storken i Ribe.
Fra : Brian Østergaard

Dato : 08-04-02 18:33

Hej NG

Jeg var lige i Ribe i går og fotografere storken, hvis det har nogen
interesse kan nogle af billederne ses her.:
http://home20.inet.tele.dk/galleri/storken_i_ribe.htm

Klik på billedet for at se det i stor størrelse.

Med venlig hilsen
Brian Ø.

Fra : eam

Dato : 08-04-02 19:34

"Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> interesse kan nogle af billederne ses her.:
> http://home20.inet.tele.dk/galleri/storken_i_ribe.htm
>
> Klik på billedet for at se det i stor størrelse.

Du kan følge den on linie på http://www.ribekom.dk/
:link til det virtuelle Ribe,
:Storken 2002. : webcam:
Møller

Fra : J@N

Dato : 09-04-02 11:51

"eam" <eamx@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> "Brian Østergaard" <mantaREMOVEbrian@hotmail.com> wrote in message

> [...]

Direkte link:

www.jv.dk/bynet/stork_ny

Jan

Fra : Georg Tranholm

Dato : 09-04-02 15:23

> Direkte link:
>
> www.jv.dk/bynet/stork_ny

Også storkereden i Vesløs kan ses på webcam.
Opdateres hvert 30. sek. mellem 0600 - 2100

http://www.tvmv.dk/webcam.htm

Mvh. Georg Tranholm

Fra : eam

Dato : 09-04-02 15:33

"Georg Tranholm" <tranholm@tdcadsl.dk> wrote in message

> Også storkereden i Vesløs kan ses på webcam.
> Opdateres hvert 30. sek. mellem 0600 - 2100
>
> http://www.tvmv.dk/webcam.htm
>
> Mvh. Georg Tranholm

er det en gammel optagelse, siden den er dateret nov 2001?

møller

Fra : Georg Tranholm

Dato : 09-04-02 16:34

> er det en gammel optagelse, siden den er dateret nov 2001?
>
> møller

Ups! Linket er fra sidste år. Desuden er det jo ikke Vesløs reden
storken er ankommet til, men på smedens skorsten i Vegger. Her
skulle der være opstillet et webcam men jeg har desværre ingen
adresse.

Mvh. Georg Tranholm

Fra : Erhardt Ecklon

Dato : 09-04-02 17:55

> [...]
> storken er ankommet til, men på smedens skorsten i Vegger. Her
> skulle der være opstillet et webcam men jeg har desværre ingen

http://www.storken.dk/ men så vidt jeg kan se igen webkamera

Erhardt
Erhardt@Ecklon.dk
www.snatur.dk

"VI MØDES PÅ NETTET &
SES I NATUREN"

Fra : Knud N. Flensted

Dato : 10-04-02 13:41

Læs om storken på www.redstorken.dk
Her er også links til webcams etc.

Hilsen
Knud Flensted
DOF

Fra : Bo Skelmose

Dato : 12-04-02 20:26

Hej
Jeg kan se at der flere steder er links til webkameraet i Vesløs - Vi har
ikke længere et webkamera deroppe da vi kunne risikere at løbe ind i en
anmeldelse.
En lokal avis mente at det også var overvågning af hovedgaden.
med venlig hilsen
Bo Skelmose
TV-Midt/Vest