Andet multimedie
bentjuul 3670
Adobe Photoshop 7.0 dansk
Fra : Henrik G.

Dato : 08-04-02 17:40

Hvornår forventes Adobe Photoshop 7.0 på gaden i enselsk og endnu
bedre dansk version ?

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 17:43

Henrik G. skrev:

> Hvornår forventes Adobe Photoshop 7.0 på gaden i enselsk og endnu
> bedre dansk version ?

<http://www.ravenholm.dk/docs/news.asp?id=131>

Madsen.

Fra : Thomas

Dato : 08-04-02 20:18

"Henrik G." <stonefox58@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvornår forventes Adobe Photoshop 7.0 på gaden i enselsk og endnu
> bedre dansk version ?

Det kan ikke vare længe, der har været beta version ude i et godt stykke tid
nu. Du kan allerede nu bestille den på Adobes hjemmeside:
http://eurostore.adobe.com/cgi-bin/uk1/templates/product?mv_arg=PHSP

På Appels hjemmeside skriver de 2. kvartal 2002.

Hvor mange måneder der så går efter lanceringen af UK versionen til den
danske versioner er på gaden ved jeg ikke.

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial
http://www.fastfreeway.dk/?ref=11242 - får du trafik nok på din hjemmeside
....?!?

Fra : S. Peters

Dato : 08-04-02 21:34

in article 3cb1c797.4383531@news.tele.dk, Henrik G. at
stonefox58@hotmail.com wrote on 08/04/02 18:39:

> Hvornår forventes Adobe Photoshop 7.0 på gaden i enselsk og endnu
> bedre dansk version ?

Den danske skulle være her til august.
M.v.h
S. Peters