Return to Castle Wolfenstein
Fra : Dalholm

Dato : 08-04-02 17:46

Hvordan ændre jeg min opdatering på skærmen(60Hz) til det min skærm/grafik
kort, kan køre.

Athlon 1200 MHz
768 RAM PC133
Radeon 8500 Retail
Sony 17" E200E

MVH.

Dalholm.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 08-04-02 18:05

In dk.spil.computer, Dalholm wrote:

>Hvordan ændre jeg min opdatering på skærmen(60Hz) til det min skærm/grafik
>kort, kan køre.
>
>Athlon 1200 MHz
>768 RAM PC133
>Radeon 8500 Retail
>Sony 17" E200E

Spørg i <news:dk.edb.hardware.grafikkort>.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-04-02 19:24

On Mon, 08 Apr 2002 19:04:34 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Spørg i <news:dk.edb.hardware.grafikkort>.
WHAT?, nu går du altså over grænsen. Han skal F****** ikke over i
grafikkortgruppen for at spørge hvor han finder grafikindstillinger i
et spil, og for at spørge hvad de skal stå på. Derimod ville det nok
være en god idé at flytte over i fpsgruppen hvor der er sat FUT
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-04-02 21:07

Simon Kamber wrote in news:3cb1de33.1178033@news.sunsite.dk:

> [...]
> grafikindstillinger i et spil, og for at spørge hvad de skal stå
> på. Derimod ville det nok være en god idé at flytte over i

- Hmm.. Man stiller da ikke refresh raten inde i spillet, og ergo har
det ikke noget med spil at gøre som sådan... Men den er ikke så slem
at spørge herinde alligevel. De fleste herinde roder vel med sådan
noget

- Til ATI kortet kan du hente Tweak3D eller et refresh fix på
http://www.rage3d.com/

--
Palle

Fra : Simon Kamber

Dato : 08-04-02 21:28

On 08 Apr 2002 20:06:46 GMT, Palle Hans Jensen <diesel@lazy.dk> wrote:

> [...]
>det ikke noget med spil at gøre som sådan... Men den er ikke så slem
>at spørge herinde alligevel. De fleste herinde roder vel med sådan
Ja, men jeg kan altså bare ikke tage når folk virker som om de retter
på folk bare for at rette, og ikke fordi der er blevet gjort noget
forkert.

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 08-04-02 22:22

Simon Kamber wrote in news:3cb1fcd1.9016344@news.sunsite.dk:

> Ja, men jeg kan altså bare ikke tage når folk virker som om de
> retter på folk bare for at rette, og ikke fordi der er blevet
> gjort noget forkert.

Nej men Hr. Stokholm har selv lige været revet rundt ovre i en anden
gruppe, så bær over med ham

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-02 15:06

In dk.spil.computer, Palle Hans Jensen wrote:

> [...]

Gruppen _er_ forkert...

>Nej men Hr. Stokholm har selv lige været revet rundt ovre i en anden
>gruppe, så bær over med ham

HUH!? Ok...

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Palle Hans Jensen

Dato : 09-04-02 19:21

Lars Stokholm wrote in

> Gruppen _er_ forkert...

Ja og det paradoksale er at du vidste det er den forkerte gruppe
fordi du kendte svaret. Hvis du så bare gad og forklare det så var vi
sluppet over dette dødsyge diskussiones helvede.

Jeg gider ikke diskutere med dig.

EOD herfra.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 09-04-02 19:31

>Ja og det paradoksale er at du vidste det er den forkerte gruppe
>fordi du kendte svaret. Hvis du så bare gad og forklare det så var vi
>sluppet over dette dødsyge diskussiones helvede.

Nej... Hvis du bare gad at acceptere, at jeg henviser til en anden
gruppe, så kan de forklare der.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Simon Kamber

Dato : 10-04-02 15:04

On Tue, 09 Apr 2002 20:30:36 +0200, Lars Stokholm
<larsstokholm@mail.dk> wrote:

>Nej... Hvis du bare gad at acceptere, at jeg henviser til en anden
>gruppe, så kan de forklare der.
Man skal da ikke ind i hardwaregruppen for at få svar på hvor man
finder indstillingerne i et spil? Eller har usenet virkelig ændret sig
så meget i det halve år jeg har været væk(har genlæst fundatser)

Fra : Lars Stokholm

Dato : 10-04-02 16:12

In dk.spil.computer, Simon Kamber wrote:

>Man skal da ikke ind i hardwaregruppen for at få svar på hvor man
>finder indstillingerne i et spil?

Jo man skal, for det er ikke spillets problem. Som Palle sagde:

Radeon 8500 Retail <-- Her er problemet... nVidia's chips/drivere har
samme problem i Windows 2000/XP.

--
Med venlig hilsen / With kind regards, Lars Stokholm
Da : Svar venligst i gruppen hvis emnet tillader det (!)
En : Please reply to the group if the topic permits it (!)

Fra : Dalholm

Dato : 09-04-02 14:18

> [...]
> noget
>
> - Til ATI kortet kan du hente Tweak3D eller et refresh fix på

Takker mange gange det var lige det jeg skulle bruge.
Jeg undskylder brugen af forkert gruppe, sorry.

MVH.

Dalholm.