Aldi com med geforce4
Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-04-02 17:15

For 5 mdr siden købte jeg en computer i Aldi til 9.999 med geforce 3.
Nu kan man få ca. den samme bare med geforce4 mx460 Det skulle kunne
håndtere dualwatch og den slags.
Men er det et bedre grafikkort end geforce 3?

Mvh Thomas

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 08-04-02 17:27

> [...]
> håndtere dualwatch og den slags.
> Men er det et bedre grafikkort end geforce 3?

kommer an på hvilket GF3 kort det er, GF3 TI 500 er hurtigere end GF4 mx460.
Fandt på et tidspunk en test GF4 vs Gf3 kortene, men kan ikke lige huske
hvor, jeg fandt den test.

Hygge

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-04-02 18:26

"Dorthe Aagaard Nielsen" <angelfire@cyberjunkie.dk> skrev i en meddelelse

> kommer an på hvilket GF3 kort det er, GF3 TI 500 er hurtigere end GF4
mx460.
> Fandt på et tidspunk en test GF4 vs Gf3 kortene, men kan ikke lige huske
> hvor, jeg fandt den test.

Hejsa. Mit er et geforce TI 200

Mvh Thomas

Fra : DWM

Dato : 08-04-02 20:32

Thomas Hjort wrote:
> [...]
> håndtere dualwatch og den slags.
> Men er det et bedre grafikkort end geforce 3?

dk.edb.hardware.grafikkort vil være et bedre sted at få svar til dit
spørgsmål.

/Kenneth Iversen

Fra : DWM

Dato : 08-04-02 19:54

Og undskyld at mit ur ikke lige passede (der skal jo nok være nogle
der brokker sig over det)

/Kenneth Iversen

Fra : Morten Bøgh Petersen

Dato : 08-04-02 19:39

> [...]
> håndtere dualwatch og den slags.
> Men er det et bedre grafikkort end geforce 3?

Gf 4 mx serien er lidt langsommere end Gf 3 Ti 200.
Det er noget helt andet med Gf4 Ti serien.

http://www.anandtech.com/video/showdoc.html?i=1583&p=1

Ohhhh - 1600x1200x32 i UT II. Så skal jeg bare lige have en 21" skærm.

/Morten

Fra : Sadat

Dato : 08-04-02 20:47

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message

> [...]
> håndtere dualwatch og den slags.
> Men er det et bedre grafikkort end geforce 3?

Det er langsommere og så har den ikke understøttelse for en masse ting som
GF3 har.

--
_________________
Sadat ~ No Ones Iller

- What would you do if it was you?

Fra : Thomas Hjort

Dato : 08-04-02 21:25

"Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er langsommere og så har den ikke understøttelse for en masse ting som
> GF3 har.

Hva er ideen med at lave et kort nr. 4 som skodder i forhold til kort 3???

Mvh Thomas

Fra : Shere_Khan

Dato : 08-04-02 21:37

penge penge penge penge

der er kommet noget nyt, lad os købe det.

Fra : -=Madsen=-

Dato : 08-04-02 21:43

> Hva er ideen med at lave et kort nr. 4 som skodder i forhold til kort 3???

Det GF4 kort her tales om er et MX= lavpris serie, som så vidt jeg husker
er baseret på en lille smule mere udviklet GF2 chip

GF4's MX kan ikke måle sig med GF3's top modeller, men æder alle de
tidligere GF2 MX'ere og så koster det jo heller ikke meget mere end en tusse
godt køb til pengene

Fra : Frost

Dato : 08-04-02 22:04

> [...]
>
> "Sadat" <sadat@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hva er ideen med at lave et kort nr. 4 som skodder i forhold til kort 3???

Det må du spørge nVidia om.
Men en 4'er lyder vel bedre overfor dem som ikke aner hvad de køber....