ø47 mm. Er der noget jeg skal tænke over?
Fra : Andreas Swiatek

Dato : 08-04-02 18:02

Hej...
Jeg har planer om at smide en 47 mm cylinder fra Polini på min Rally.
Den er med alt standart, er der noget jeg specielt skal passe på?
Udover selvfølgelig at køre den til...
Vh Andreas Swiatek

Fra : Kasper Nilsson

Dato : 08-04-02 19:58

"Andreas Swiatek" <Erne@get2net.dk> wrote in message
> Hej...
> Jeg har planer om at smide en 47 mm cylinder fra Polini på min Rally.

du skal nok få ordnet skiven og potten før du laver andet ved den !!

det plejer at være en god ide !!!!!

Fra : Andreas Swiatek

Dato : 08-04-02 20:29

Ringene er pillet af, men jeg tror ikke blindrøret er...