Linket eksternt imagemap a la <link rel="s~
Fra : Else Marie Munther

Dato : 01-02-01 13:07

Er der nogen der ved, om man ligesom med stylesheets (css) kan
linke til et fælles imagemap i en selvstændig fil?

Jeg har en hjemmeside, hvor et billede med imagemap går igen på
alle sider. Og når jeg ligger map-koderne ind til slut, bliver
hjemmesiden ekstra lang med en masse unødvendig luft for neden.

Fra : Allan Vebel

Dato : 01-02-01 14:05

Else Marie Munther <emm@sjaellandskenet.dk> skrev:

> Er der nogen der ved, om man ligesom med stylesheets (css) kan
> linke til et fælles imagemap i en selvstændig fil?

Ja. Der er god artikel om det på
http://html.dk/artikler/00001/

> Jeg har en hjemmeside, hvor et billede med imagemap går igen på
> alle sider. Og når jeg ligger map-koderne ind til slut, bliver
> hjemmesiden ekstra lang med en masse unødvendig luft for neden.

Er det ikke bare at fjerne "luften" fra din kode?

Giv lige et link til di side så vi kan se problemet.
--
Allan Vebel
allan@vebel.dk