Outlook 2000 og vedhæftede filer
Fra : Ole Westermann

Dato : 08-04-02 16:59

Hej
Når jeg sender en mail med en vedhæftet fil får modtageren den vedhæftede
fil som winmail.dat og ikke det jeg sendte, er der nogen der kender
løsningen?? sender mail i RTF format.

--
Med de venligste hilsner/Kind regards
Webmaster Ole Westermann

Fra : pre

Dato : 08-04-02 18:39

Sæty Outlook til (ALDRIG) at bruge RTF, som i den udgave er ulæselig for
mange. Derfor medsendes Winmail.dat med teksten.
pre

Fra : Ole Westermann

Dato : 11-04-02 16:40

Det var det, takker mange gange