Post af binære filer til nyhedsgrupper.
Fra : KLDH

Dato : 08-04-02 17:21

Det er efter mange forsøg endnu ikke lykkedes mig at poste til en
nyhedsgruppe med en vedhæftet fil (fx til alt.binaries.test). Jeg har
prøvet vha Agent 1.91, NewsPro 3.1.6 og Power-Post 1.2 med én eller
flere filer ad gangen. Som server angiver jeg news.inet.tele.dk - det
er da ikke en anden server man skal angive når man vil poste?? Er der
et max på størrelsen af filen eller hvor meget man må uppe på et
døgn?? Nogen der har en idé om hvad der er galt eller kender til en
tutorial??

...:: KLDH ::..

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 18:28

KLDH skrev:

> Er der et max på størrelsen af filen...

TDC kører med en maks-størrelse på 250 KB.
Pga. noget overhead er grænsen nærmere 225 KB. så hvis du sender en fil
der er større end det så skal du lade det program du sender filen med
dele filen op i bidder. Det kan de fleste newsprogrammer finde ud af.

Stil også gerne dit ur. Det er foran.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 08-04-02 18:53

Madsen skrev:

> Stil også gerne dit ur. Det er foran.

Undskyld.
Jeg har vist set forkert.

Madsen.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-02 19:02

8 Apr 2002 09:20:42 -0700, skrev kldh@ofir.dk (KLDH):

> Er der et max på størrelsen af filen

Filer over 225 KB/3900 linjer skal splittes (af newsreaderen
eller dig selv)

>hvor meget man må uppe på et døgn?

Nej.

Har du spørgsmål om TDCs newsserver og vil følge med i med- og
modgang, så følg/brug news:tele.internet.news-service.

--
med venlig hilsen
Knud