God forklaring ønskes
Fra : PL

Dato : 08-04-02 16:12

Hej NG

Er der nogen, som kan sige mig om et indlæg skrevet Sunsite.dk + en gruppe
også skal kunne ses på news.tele.dk + den samme gruppe.

I min PC kan et indlæg og et svar skrevet på Sunsite.dk ikke læses på
news.tele.dk

PL

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-04-02 16:23

"PL" <NoName@get2net.dk> skrev:

> Er der nogen, som kan sige mig om et indlæg skrevet Sunsite.dk
> + en gruppe også skal kunne ses på news.tele.dk + den samme
> gruppe.

Såfremt begge servere har gruppen skulle det også kunne ses begge
steder uanset hvilken server der har modtaget det.

> I min PC kan et indlæg og et svar skrevet på Sunsite.dk ikke
> læses på news.tele.dk

Der kan være flere årsager
- tidsforskel (hvis indlægget er meget nyt er det måske ikke nået
til alle servere endnu)
- filtrering (visse, men ikke alle servere filtrerer på forskelligt
"uønsket" indhold - så som vedhæftede filer uden for
binærgrupperne, HTML og Sv:-indledninger)
- egen filtrering (visse newsprogrammer "gemmer" et indlæg når man
har læst det - måske kan det også ske på "tværs" af servere.

Giv os et msgID, så skal du hurtigt få svar på om indlægget findes
på de ønskede servere.

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (medlem af FIDUSO - www.fiduso.dk)

Fra : PL

Dato : 08-04-02 16:46

Hej Jens

Tak for dit hurtige svar.

Jeg tror, at der er fejl i på TDC nyhedsserver (som sædvanlig).

Jeg tror ikke, der skal gøres mere

PL

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 08-04-02 18:58

Mon, 8 Apr 2002 17:45:50 +0200, skrev "PL" <NoName@get2net.dk>:

>Jeg tror, at der er fejl i på TDC nyhedsserver (som sædvanlig).

Brug dtext.news.tele.dk til tekstgrupper, den er ikke belastet af
binært snask.
--
med venlig hilsen
Knud