Skærme
Fijala 3554
Sony e400p
Fra : [2730]Dan Douwaji

Dato : 08-04-02 16:54

har nogle spørgsmål vedr. denne skærm som ejg håber i kan svare på:

- hvad er forskellen mellem e400p og e430 og e400?
- i 1600x1200 er der forskellige info. om hvor mange Hz e400p kan kører,
nogle steder står der 88 og andre 78, nogen der kan be/afkræfte dette?
- er skærmen et godt valg hvis man "kun" har 4000kr

Fra : Chuke Mimergolf

Dato : 08-04-02 18:01

"[2730]Dan Douwaji" <fatanimal@mail.dk> skrev i

> - hvad er forskellen mellem e400p og e430 og e400?

E400 og E400P er to år gamle modeller. 400P lever op til nogle nye krav
omkring lavstråling, men billedkvaliteten er den samme. Der er altså kun
ét rigtigt valg: e430!

> - i 1600x1200 er der forskellige info. om hvor mange Hz e400p kan
kører,
> nogle steder står der 88 og andre 78, nogen der kan be/afkræfte dette?

Jeg er ret sikker på, at det er 78 Hz, men kan hverken be- eller afkræfte
noget.

> - er skærmen et godt valg hvis man "kun" har 4000kr

Ja. Det er ikk' så ringe endda

mvh
Peter