Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Creative's Geforce 4 MX 420?
Fra : Falcon

Dato : 08-04-02 17:34

Jeg så overnævnte i Bilka til kr. 1168 (såvidt jeg husker) og det
lyder jo utroligt billigt for et Geforce 4 med TV Out, så nu vil jeg
lige spørge om der er nogen der har erfaringer med dette kort?

Falcon

Fra : thomas

Dato : 08-04-02 19:35

det er da vist med sd-ram så hold dig væk fra det.
køb et Mx 440 istedet. det koster nogenlunde det samme

Greetz thomas

Fra : Falcon

Dato : 09-04-02 15:21

On Mon, 8 Apr 2002 20:34:33 +0200, "thomas" <thomasrichter@wanadoo.dk>
wrote:

>det er da vist med sd-ram så hold dig væk fra det.
>køb et Mx 440 istedet. det koster nogenlunde det samme
>
>Greetz thomas

Hvormeget vil du skyde på det betyder i ydelse om den har SDRam
eller DDR ram. Kan man udvide ram på et grafikkort?

mvh Falcon

Fra : Lovegreen

Dato : 09-04-02 23:03

> Hvormeget vil du skyde på det betyder i ydelse om den har SDRam
> eller DDR ram. Kan man udvide ram på et grafikkort?
>
> mvh Falcon

Du kan ikke sætte/ændre rammen på MX420 contra MX440
Prøv evt. at se: http://gamershq.madonion.com/

Der er lavet benchmarks med begge to... + maaasser af andre gfx-kort

Jeg vil skyde på at MX440 er ca. 20-25% hurtigere end MX420
Og ikke ret meget dyrere..

--
mvh Lars, Hillerød
ICQ 27136074

Fra : wheeeeeeee

Dato : 08-04-02 21:13

> Jeg så overnævnte i Bilka til kr. 1168 (såvidt jeg husker) og det
> lyder jo utroligt billigt for et Geforce 4 med TV Out, så nu vil jeg
> lige spørge om der er nogen der har erfaringer med dette kort?

GeForce 4 er en bred betegnelse.

Det omtalte kort er langsommere end nogle GeForce 2 kort.

GF4 _MX_ kortene, er en slags avancerede GeForce 2 kort.

Hvis du gerne vil have et GF4MX kort, så køb MX440 i stedet for MX420. MX440
kan fås til samme pris fra en Internetbutik, som du nævner for MX420.

Et GF3Ti200 er bedre end GF4MX kortene og kan fås for 1500-1600,-

Fra : Dr. Koch

Dato : 14-04-02 15:40

Køb Geforce 4MX 460 !!!! Det har slået alle andre G4mx kort med omkring
25%....
Koster næsten det samme

Fra : BentBent

Dato : 15-04-02 01:34

" Dr. Koch" <XXXlkh79@hotmail.com> wrote in message
> Køb Geforce 4MX 460 !!!! Det har slået alle andre G4mx kort med omkring
> 25%....
> Koster næsten det samme

Et GF4 MX420 svarer til et GF2 MX400 i 3D ydelse, så jeg synes faktisk at
det er ret dyrt. Du kan finde et billigere GF4 MX440 på www.edbpriser.dk
eller et GF3 Ti200 som er 271,- dyrere end det billigste GF4 MX440. Et GF4
MX440 er mindst 50% hurtigere ned et GF4 MX420.

Personligt ville jeg vælge et GF3 Ti200, da det er hurtigere end et GF4
MX440.