Overclocking og tweak af GeForce3 Ti200
Fra : rondo

Dato : 08-04-02 16:51

Jeg har lige investeret i et Innovision GeForce3 Ti200 grafikkort, og jeg
har så læst, at man skulle kunne overclocke kortet på samme måde som med en
cpu. Mit spørgsmål er så, hvordan man gør dette?
En anden ting jeg håber, at I kan hjælpe med, er, hvilke programmer man kan
bruge til at tweake kortet, samt hvordan man gør dette.
Jeg siger på forhånd tak til alle, som vil hjælpe mig med at få den
maksimale (n)ydelse ud af mit nye kort.

rondo
_____________________
I'm the captain on this ship.......
and I have my wifes permission to say so

Fra : DeBoss

Dato : 08-04-02 22:30

Du henter en såkaldt tweak evt på denne side...
http://guru3d.com/geforcetweakutility/

Jeg mener også at det er indbygget i de nye detonator drivere (28.23), men
jeg tør ikke sige det, da jeg allerede havde "åbnet" for muligheden, og
derfor ikke så en forskel da de blev installeret...

Derefter skulle den gerne findes under display properties -> settings ->
advanced -> GeForce3 Ti200 -> yderligere egenskaber -> clockfrekvenser...

Pas på.. gå langsomt frem... og afprøv længe, så du ikke pludseligt låser
grafikkortet i en frekvens den ikke kan klare......

Mvh Dennis