WebBot
Fra : Euk

Dato : 01-02-01 12:39

Hejsa

Jeg er absolut nybegynder...

Jeg vil lave en hjemmeside hvorpå man skal tilmelde sig et " spil " - med
oplysninger som : Navn, addr,e-mail osv. i nogle indtastningsfelter. Det er
også lykkedes mig at omformulere en af de formularer der ligger som eksempel
i FP. Resultatet skal gemmes i en komma sep. tekstfil på hjemmeside
serveren. Men det er her det går galt.... Når jeg trykker på min - Send -
knap på hjemmesiden, får jeg en meddelelse om en manglende - self webBot -
komponent !
Jeg har prøvet at få sendt resultatet til min e-mail, men med samme
resultat. Jeg mener selv jeg har udfyldt formularegenskaberne rigtigt,
ed - Gem resultat - og angivet filnavn. Jeg har kontaktet min hjemmeside
udbyder( Wanadoo ), for at spørge om der mangler en komponentunderstyttelse
på deres server, men de svarede at de understyttede kun htm. og html. !!! Er
det ikke lige det FP er ?

Det er underordnet om resultatet bliver leveret som mail el. fil... jeg vil
bare så gerne have fat i mine resultater.

Tak. Hvis nogen gider læse denne beskrivelse, og komme med forslag.

Den udgave af FP der anvendes er den der følger med på Win 98 cd.
Ver.2.0.2.1131

Med venlig hilsen

Esben Kristensen

Fra : Claus

Dato : 03-02-01 12:58

"Euk" <vseuk@wanadoo.dk> wrote

> [...]
> på deres server, men de svarede at de understyttede kun htm. og html. !!! Er

Det ser ud som om de ikke understøtter Frontpage Extensions hvis jeg har læst
det hele rigtigt. Så find et hotel der understøtter dette og afprøv. Søg evt. på
Google efter et gratis at afprøve det på i første omgang.
Claus

Fra : Claus

Dato : 03-02-01 13:12

evt. www.tripod.com (gratis, men ikke dansk)

Fra : Patrick Frømming

Dato : 05-02-01 09:20

Hej Euk

Jeg har selv Wanadoo og de understøtter ikke noget andet end rå html. Den
formular du anvender i Frontpage kræver at udbyderen har installeret Frontpage
Serverextensions på deres server.

Vh Patrick