Skærme
Fijala 3554
19" skærm [ hvad skal man købe ]
Fra : bgpetersen

Dato : 08-04-02 14:07

Da jeg overvejer at købe en 19" skærm inden for prisgrænsen 2-3000 hvad kan
i da foreslå. Eller er det bedre at købe en 17" og i dette tilfælde hvilken.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Henrik Brix

Dato : 08-04-02 15:05

hvad med en Scott til 2500 rimelig god kvali

19", Professional, 1280x1024/85Hz, 0,26 mm dot pitch, 3 års onsite garanti,
OSD, TCO-99

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 08-04-02 16:06

bgpetersen wrote:

> Da jeg overvejer at købe en 19" skærm inden for prisgrænsen 2-3000 hvad kan
> i da foreslå. Eller er det bedre at købe en 17" og i dette tilfælde hvilken.

Jeg ville købe en 17" og måske gå efter en Sony eller en anden Trinitron skærm.
Det bedste du kan gøre er at gå ud og kigge i butikker, så kan du få en ide om
hvad der findes til dit buget.

Mvh

Bruno