Lære at køre rigtigt hurtigt?
Fra : Tommy Roenn

Dato : 08-04-02 12:19

Jeg er så pokkers uheldig at en kammerat fra MC klubben har valgt at
invitere hele vores lille familie til 40års fødsdag. Hvorfor er det nu
uheldigt?

Jeg har købt billetter til at deltage i California Superbike School på
Anderstorp d. 27-28 April. First com first served. Øv. Se evt:
http://www.mitonga-racing.com/ eller http://www.superbikeschool.com/

Jeg har 2 stk og de koster 3150,- / stk men jeg sælger gerne billigere.
Intereseret? Så prøv på mob. 20437820.

Har desuden i Århus midtby en garage som jeg ikke bruger mere som jeg
agter at forære til en i nød. Du overtager så selv lejekontrakten så det
bliver din 100%. Bortgives grundet nedskæring i antal af motorcykler. Nu
er en garage nok Igen. Intereseret? Så prøv på mob. 20437820.

Tommy